1) She gave me .her.. telephone number and I gave her..mine. . 2) They gave us .their.. telephone number and we gave them .ours.. . 3) We gave her .our.. tephone number and she gave us .hers.. . 4) You gave them .your.. telephone number and they gave you .theirs.. . 5) He gave you ..his. telephone number and you gave him ..yours. . 6) I showed them .my.. garden and they showed me .theirs.. . 7) He showed you .his.. garden and you showed him .yours.. . 8) They showed her .their.. garden and she showed them .hers.. . 9) We showed him .our.. garden and he showed us .his.. . 10) She showed us .her.. garden and we showed her .ours.. .
Твои бабушка и дедушка возможно еще помнят немые фильмы Чарли Чаплина. Если это так, тогда они, наверное, скажут тебе, что без сопровождающей музыки, фильм был бы не таким забавным. Позже, когда фильмы приобрели звук, музыка все еще оставалась, так как режиссер хотел вызвать определенные эмоции и чувства у зрителей. Мы называем это музыкальным клише (?). Например, в ужастиках и триллерах громкие звуки дают тебе понять, что что-то должно случиться. /дальше что-то / и в приключенческих фильмах используют мелодичную и активную музыку для важных захватывающих моментов.