М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
яна757
яна757
24.09.2020 18:05 •  Другие предметы

Here are Liza's pictures and Sid's pictures about their holidays. 1) I Who was in Africa and who was in Australia? 2) What did Liza and Sid do on their holidays? (LLN No. 3)

👇
Ответ:
leg3
leg3
24.09.2020
Вот картинки Лайзы и Сида, описывающие их каникулы.
1)      Кто был в Африке, а кто в Австралии?
Liza was in Africa. Sid was in Australia.
2)  Что Лайза и Сид делали на каникулах?
Liza was in Africa. Liza went there by ship. She saw there an elephant. She swam in the Red Sea. She ate nice bananas there.
She fed an ostrich.
The weather was very hot in Africa.
She bought and brought gifts for her friends.
Sid was in Australia.
He went there by plane
He saw there a kangaroo.
He swam in the lake.
He ate nice fish.
He fed a crocodile.
The weather was rainy.
He bought and brought gifts for his friends.
4,7(94 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
даша5501
даша5501
24.09.2020

Азан шақырып ат қою. Бала өміріне мән беру«Төлеген деп қойыпты ұлдың атын Жұрт жиып Сансызбай деп атын қойды.» Ат қою тарихынан айтуҚазақ халқының ат қоюға аса үлкен мән бергендігі. Қазір  балаға ат таңдауда шеттілдік аттарға үйірсектік.

Сүйінші Қуанышты жеткізген адамға берілетін сый-сияпат, жоралғы «Қыз жақпай өз еліңнен жүрсе саған Төлеген сүйінші бар енді маған» Саудагер сұлу қыз туралы  хабар айтады. Бата Игі тілек, алғыс

1. Төлегенге анасы ның бата беруі

2 Сансызбайға Базарбай мен Шегенің бата беруіБатаның түрлері: Ақ бата, сертті бата, теріс бата

Теріс бата Қолды теріс қаратып айтылатын қарғыс түрі. «Егер де біреуің қошемет қылып ерсең мен тұзыма салып, теріс батамды беремін» (69-бет)

 Төлегеннің Жібек еліне кетуіне риза болмауыӘмірге ара түскен Абайға әкесі Құнанбайдың теріс бата бергені

Бата аяқ Екі жақ  уәделескен соң, жігіт тің әкесінің беретін  сыйы«Осының бәрін бата аяққа берсем де құда болармын»Қыз Жібек сөйлеспеген кездегі Төлегеннің ойы

Қалыңдық ойнау Күйеу жігіттің қалыңдығымен жасырын кездесіп жүруі«Төлеген үш ай қалыңдық ойнап, бір күні еліне қайтпақ болып ...»  

Түс көру Ұйқы кезінде елестеген әр түрлі көрініс бейне «Мен бүгін бір түс көрдім, түсімде жаман іс көрдім» «Түсімде бір топ қарға көрдім,- дейді Соңынан бір тұйғының ердім «дейді.» Жібек түс көр генін айтып же ңгесін Төле ген ге жіберген тұсы. Сансызбай Қоренге қарсы шығар сәті Жеңгесін Жібектіңа тын ата мауы аттер геу салты Қазақ тілінде табу екені еске түсіріледі.

Арыздасу Бұл өмірден өтіп бара жатқан адам соңғы сағатында туған –туысқандарымен, бала-шағасымен соңғы рет тілдесіп, олармен қоштасады. Қатесі болса кешу сұрайды. Аманатын кейінгілерге айтып кетедіЕш жаманға  қор қыл май. Өзің бір алып сүйгейсің Әуелеп ұшқан алты қаз

Етің шекер, сорпаң бал. Төлегеннің өлер кезіндегі соңғы сөзі.

Естірту Біреудің дүние салғанын жақындарына естірту «Жол тосып Қосабада жатып алдым Біреуді мергендікпен атып алдым» Бекежан  арада 8 жыл өткен соң  Жібекке естіртеді Қарашаштың өлімін Жирен шеге, Шоқан ның  өлімін Шыңғысқа естірткен естіртулермен байланыстырылады.

Жұбату Қайғылы адамға күш беру үшін айтылатын сөз «Айналайын, Сансызбай көлге  біткен құрағым» Шегенің Сан сызбайға ағасының өліміне қинал ғанда айтқан жұбаныш сөзі.

Жоқтау Қазаға ұшыраған адамның артында қалған жақындарының қайғылы сарынмен айтатын зары, мұң сөзі

«Жайықтың суы ылай –ай

Көр болды көзім жылай –ай

Төлеген сынды мырзадан

Айырдың өзің, құдай-ай» А. Байтұрсынұлының «23 жоқтау» жинағы  және тарихтағы жоқтаулар туралы айтылды.

Әмеңгерлік Халқымыздың бұрынғы салты бойынша күйеу қайтыс болғанда оның жесірі “ерден кетсе де, елден кетпек жоқ”, “аға өлсе, іні мұра” деген қағидамен әмеңгерлік жолмен күйеуінің аға не інісінің біреуіне өзінің таңдауы бойынша тұрмысқа шығады. Сансызбай аға аманатын орындап, Жібекпен қосылады

Объяснение:

ұзақ болсада ответ осы.

4,4(71 оценок)
Ответ:
kakniet
kakniet
24.09.2020
Жизнь французского крестьянина. К 70-м гг. XVIII в. из 25-миллионного населения Франции 22 млн составляли крестьяне. Несмотря на то что они уже были лично свободными и имели участки земли, они не являлись её собственниками. Земля принадлежала сеньорам, и за это крестьяне несли в их пользу повинности (денежные или натуральные). Сеньор имел исключительное право владеть мельницей, хлебопекарней, давильней для винограда. Сохранились и исключительные права сеньоров на ловлю рыбы и охоту, при этом они могли охотиться и на крестьянских полях, уничтожая урожай.

В период с 1720 по 1770 г. в сельском хозяйстве произошёл некоторый подъём, связанный с распространением новых культур, например картофеля, ставшего обычной пищей в крестьянских семьях. Это способствовало росту населения.

К середине XVIII в. во французской деревне появились богатые крестьяне. Они брали землю в аренду, отправляли продукты на рынок, но таких было немного, и всё это не меняло общего состояния бедности. Крестьяне платили многочисленные налоги: католической церкви — десятину, государству — подушную подать и другие налоги. Денег не хватало.

Домом крестьянам чаще всего служила жалкая хижина, а иногда и полуземлянка без окон и печной трубы. Как и прежде, пища их была скудной, а болезни — частыми.

Многие крестьяне превращались в нищих и бродяг. Нередким явлением стали «хлебные бунты» и выступления против налогового гнёта.
4,8(81 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ