М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
doloasd
doloasd
27.02.2022 13:39 •  Другие предметы

Построение сети ISDN в России связывается с необходимостью внедрения российского стандарта ISDN

👇
Ответ:
chinenko88
chinenko88
27.02.2022
Правильные ответы к тесту выделены
Тест  прошел проверку
ставим +1 к ответу)
4,6(60 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
MAN1337228
MAN1337228
27.02.2022

Квіллінг -також відомий як бумагокручение, це мистецтво виготовлення плоских або об'ємних композицій зі скручених у спіральки довгих і вузьких смужок паперу. Готовим спіральки надається різна форма і таким чином виходять елементи бумагокрученія, звані також модулями. Вже вони і є «будівельним» матеріалом у створенні робіт - картин, листівок, альбомів, рамок для фотографій, різних фігурок, годинників, біжутерії і т. Д. Мистецтво бумагокрученія виникло в кінці XIV - початку XV століть в середземноморської Європі. Вважається, що квіллінг придумали монахи. Обрезая позолочені краю книг, вони накручували їх на кінчики пташиного пір'я, звідси і назва (quill - в перекладі з англійської «пташине перо»), що створювало імітацію золотої мініатюри (особливо часто використовувалося в бідних церквах). У Росії дане мистецтво стало популярним лише в кінці XX століття, також квіллінг має велику популярність в Німеччині та Англії. Дана техніка не вимагає значних матеріальних витрат для початку її освоєння.Однак і простим бумагокручение не назвеш, так як для досягнення гідного результату необхідно проявити терпіння, посидючість, спритність, акуратність і, звичайно, виробити навички скручування якісних модулів. У XV-XVI столітті бумагокручение вважалося мистецтвом, в XIX столітті - жіночим розвагою (і чи не єдиним рукоділлям, гідним благородних дам)І тільки в кінці минулого століття бумагокручение знову стало перетворюватися в мистецтво. В Англії принцеса Єлизавета серйозно захоплювалася мистецтвом квілінгу, і багато її творіння зберігаються в музеї Вікторії і Альберта в Лондоне.Корейская школа бумагокрученія відрізняється від європейської. Сучасні європейські роботи, як правило, складаються з невеликого числа деталей, вони лаконічні, нагадують мозаїки, прикрашають листівки та рамочки. Східні ж майстри створюють складні твори, більше схожі на шедеври ювелірного мистецтва.Найтонше об'ємне «мереживо» сплітається з сотень дрібних деталей. Як правило, це великі і складні картини. У Корейської школі квілінгу не прийнято використовувати стрижні для накручування. Все виконується вручну. Корейські роботи в техніці квілінгу частіше бувають об'ємними.

В Європі для скручування смужок використовують пластмасовий або металевий стрижень з прорізом на кінці. Деякі і самі роблять подібний інструмент, наприклад, з стрижня для кулькової ручки. В цьому випадку при скручуванні виходить деталь із занадто великим і нерівним отвором в центрі.Майстри східної школи вважають за краще виконувати закручування за до тонкого шила, при цьому кінчик паперу прослизає. Подоба його можна змайструвати з товстої голки і пробки. Так само можна накручувати папір на зубочісткі.Существуют лінійки з отворами різного діаметру, що дозволяють створювати елементи точно заданого розміру. Для цього скорочення спіралі кладуться в отвори лінейкі.Также використовуються пінцет (для точного закріплення деталей на основі), ножиці, клей ПВА (або будь-який інший досить густий клей), зазвичай береться пляшечка з невеликим отвором, щоб було легше контролювати кількість клею.

4,7(50 оценок)
Ответ:
arishavip1972
arishavip1972
27.02.2022

С формированием мышления и языка началось становление производственных, социально-экономических отношений как особого уровня организации материи – социальной жизни. Своеобразие социального вида материальности заключается в том, что она, в отличие от природной материи, не может существовать без сознания. Поэтому общественное бытие, в отличие от естественной природы, носит не просто объективный, а субъектно-объектный характер. Человек – это высший уровень организации того вида материи, которая осознает саму себя.

Биологическое и социальное – это два класса устойчивых компонентов (подструктур), составляющих структуру человека как целостной системы. Органическое целое (структура) возникает лишь тогда, когда между исходными компонентами создается система устойчивых внутренних связей, и на этой основе вся система приобретает целостный характер и новые качества. Соотношение биологического и социального следует понимать не как рядоположение, а как соподчинение, в рамках которого социальное играет приоритетную, интегративно-преобразующую роль.

4,7(14 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ