Интервьюер: Здравствуйте, Дэн.
Дэн: Привет.
Интервьюер: не могли бы вы рассказать мне о типичном дне вашей жизни для школьного журнала?
Дэн: да, конечно.
Интервьюер: Итак, в котором часу вы встаете?
Дэн: О, я встаю очень рано. Я встаю каждый день в 5 часов и иду в бассейн. Затем я плаваю с 6 до 8 часов.
Интервьюер: вы встаете в 5 часов? Ух ты, как рано!
Дэн: Да. Затем в 8 часов я принимаю душ, одеваюсь и завтракаю. У меня большой завтрак: хлопья, тосты, бекон, яйца и апельсиновый сок.
Интервьюер: что вы делаете после завтрака?
Дэн: в 11 часов я иду в университет. Я изучаю спортивную науку, и у меня занятия с 11 до 4 часов.
Интервьюер: когда вы обедаете?
Дэн: я обедаю около 2 часов в университете.
Интервьюер: чем вы занимаетесь после занятий?
Дэн: иногда я хожу в спортзал, а иногда встречаюсь с друзьями в кафе.
Интервьюер: в котором часу вы ужинаете?
Дэн: я ужинаю в 7 часов, потом смотрю телевизор или выхожу в интернет и обычно ложусь спать в 10 часов.
Интервьюер Дэн. Это очень напряженный день!
ответ:До Мельпомени" — ода давньоримського поета Горація, відомого багатьма творами: "Сатира", "Послання", "оди". Він навчався писати вірші в класичному Ключі, взявши приклад з давньогрецьких письменників-Сапфо, Архілоха та інших. Володіючи високим інтелектом, Горацій порушував у своїх творах високі теми, що стосуються визнання поета людьми, його існування в суспільстві, пошук самого себе. Також дуже багато уваги він приділяв тому, щоб залишити щось на землі після своєї смерті, а не просто залишитися непоміченим. Завдяки такій волі до прийняття його творчості і світогляду Горація шанують донині і вивчають його творчість, намагаючись знайти в ньому сенс, закладений самим автором.
Його вірш" До Мельпомени " вважається чи не найвідомішим з творчості. Мельпомену вважають музою трагедії, але спочатку вона була покровителькою пісень і віршів. Горацій закликає до богині, намагаючись звернути її увагу на його заслуги перед суспільством у сфері літератури — написання віршів, гідних, на його думку, Пошани і вічного цитування. Він упевнений, що зробив дуже багато для розвитку римської літератури, і, йдучи в кращий світ, може бути спокійним-він пожертвував свій час, знання і натхнення, щоб прийшли покоління не втратили давньоримську літературу протягом часу. Його пам'ятатимуть як талановитого письменника, який бажав поліпшити свою епоху.
Однак сенс твору не в тому. Горацій закликає читачів не проживати життя даремно. Він упевнений, що в кінці життя кожної людини чекає нагорода за виконані вчинки. Якщо ж людина нічого корисного не зробив для поліпшення життя майбутніх поколінь і жив аби жити — після його смерті про нього забудуть через кілька днів. Горацій стверджує: душа людини, на відміну від тіла, нетлінна, вона вічна, і тільки їй вдасться дістати свободу від земної оболонки. Важливо не забувати про душу померлого, і в цьому людині до пам'ять. Горацій стверджує, що цей процес циклічний: чим більше хороших слідів ти залишиш і вчинків зробиш на землі за життя — тим частіше і з великим трепетом будуть згадувати про тебе, хвалити твою діяльність і ставити іншим в приклад. Чим більше людина працює, покращуючи себе і світ навколо - тим довше буде жити пам'ять про нього.
Ліричний герой просить увінчати його голову лавровим вінком як символом перемоги і слави. Це подяка богині за всі виконані вчинки, зокрема за те, що поет дав друге дихання простому набору слів і зробив з них неповторний вірш, гідне вивчення протягом довгих століть і епох. Горацій стверджує, що дуже важко (але можливо) стати тим, про кого пам'ятатимуть майбутні покоління. Кожен письменник може сам собі створити пам'ятник завдяки своїм справам. Але з пошаною або з прокляттями до цього пам'ятника будуть приходити — залежить від самої людини.
Горацій вказує на те, що його вчинки набагато красномовніше, ніж просто слова. І саме завдяки вчинкам і діям і створюється цей пам'ятник. Спогади про людину набагато цінніші, як каже автор, великих пірамід і царських палаців
Горацій у своїй творчості дотримується чітких, конкретних образів. Він прекрасно володів сильним і твердим словом, сміливо вплітаючи їх в павутину своїх творів. Його твори дуже гармонійні і цілісні, але така цілісність чітко простежується тільки в творах пізнього періоду — в ранній творчості поет не володів ще настільки сильним і чітким умінням правильно висловлювати свою думку завдяки римам і ритмам.
Поет вважав своєю величезною заслугою те, що він зміг лірику еллінів переписати на новий лад завдяки латинській мові. Взяти хоча б наприклад його "оди", які відрізняються тематичним різноманітністю і безліччю образів, вони художньо ідеальні. Поет застосовував у своїх творах безліч філігранних поетичних прийомів, зокрема він любив порівнювати життя людини з циклічністю природи — так званий паралелізм.
Також співає дуже любив звертати свої послання до кого-небудь, прямо вказуючи на недоліки в поведінці або характері як своєму, так і кого-небудь. Його твори не схожі на романтичні віршики, в них дуже глибокий сенс, який важко розглянути з першого прочитання вірша.
Объяснение:
Простите придумать не смогла, написала какие знаю упражнения...
1)стойка на носках на возвышении (20-30 см) с мешком песка (10 кг) на плечах. Спрыгивание назад-вниз на обе ноги с последующим возвращением в 15-25 раз. Основное внимание уделять активному отталкиванию и сохранению равновесия.
2)полуприсед. Разгибанием ног и махом рук оттолкнуться вверх с последующим висом на перекладине. Повторить 8-12 раз. Обращать внимание на согласованность движений рук и ног.
3) стойка на скамейке. Ноги на ширине плеч, коленях. Прыжок со скамейки вперед с приземлением на согнутую в колене ногу и удержанием в этом положении до 1-2 сек.
Повторить на каждую ногу 12-15 раз. При приземлении плечи не «заваливать», таз вывести вперед. Выполнять в быстром темпе.
4)стойка на носках на краю гимнастической скамейки с отягощением 10-40 кг или с партнером на плечах: а) на счет 1 - подъем высоко на носки; на счет 2 - возвращение в 10-12 раз; б) подъем высоко на носки; держаться на носках 2-5 сек.
Повторить 5-6 раз. Выполнять в среднем и быстром темпе.
5) стойка спиной к гимнастической стенке (барьеру). Согнутую в колене маховую ногу поставить сзади и упереться внешним сводом стопы в планку гимнастической стенки (барьера). Разгибание в тазобедренном суставе (6-8 сек.). Повторить 2-3 раза.
Выполнять в изометрическом режиме.
6)низкий старт. Бег 30 м.
Повторить 5-8 раз. Сосредоточить внимание на современном выходе со старта. Выполнять в максимальном темпе.
7)выпад вперед, другая нога сзади, немного согнута. Быстрая смена положений ног.
Повторить 8-10 раз. Выполнять в быстром темпе.
8)стать боком к гимнастической стенке. Махи свободной ногой. Выполнять без приседания на опорной ноге.
Повторить до 15-25 махов на каждой ноге. Выполнять в среднем темпе.
9)сед на полу, ноги вместе. Наклоны вперед с партнера.
Повторить 15-20 раз. Ноги в коленях не сгибать. Выполнять в среднем темпе.
10)сесть спиной к гимнастической стенке, руками взяться за рейку на уровне головы. Одна нога согнута в колене, другая выпрямлена. Упираясь согнутой ногой о пол и разгибая ее, вывести таз на выпрямленную ногу вперед-вверх.
Повторить на каждую ногу 8-10 раз. Опорная нога в конце упражнения должна выйти на носок. Выполнять в среднем и быстром темпе.
Объяснение: