151-се кү�егеү. Һөйләмдәрҙе тултырып яҙығыҙ. 1. Һыйыр … быҙауын ялай башланы. … быҙауы хәҙер ҙурайҙы инде. (Уның, үҙенең. ) 2. … күрмәгән Мәскәүҙе, … күрергә теләй. (Улар, кемдәр. ) З. … китабым өҫтәлдә ята. Мин китабымды алдым. (Үҙемдең, минең. ) 4. Беҙ … катогы- быҙҙы ҡарҙан таҙартып торабыҙ. (Үҙебеҙҙең, беҙҙең. ) 167-се күнегеү. Алмаштарҙы табып, төркөмсәләрен билдәләгеҙ. 1. Һеҙ, егеттәр, ошо ерҙән китмәгеҙ, мине көтөп тороғоҙ. 2. Үҙеңә юлдаш итһәң, мин дә һинең менән барыр инем. 3. Һеҙ үҙегеҙ кем булаһығыҙ? 4. Шунан былар һәр береһе үҙ иленә ҡайтып киттеләр, ти. КАК ЭТО СДЕЛАТЬ!
Бабушка и мама поддерживают дядю, они хотят быть едиными в достижении воспитательных целей. Взрослые живут головой, а мальчик - сердцем. Трудно сказать, на чьей стороне автор. Но почему-то хочется встать на сторону ребенка. Взрослые пытаются устроить мир ребенка на свой лад, а могли бы просто наслаждаться общением с маленьким человеком, чистым, ждущим от жизни только чуда.
Мальчик после всех своих преступлений хотел казаться «особенно деликатным». В контексте повествования Бунина это слово приобретает дополнительный оттенок значения «воспитанный», «вежливый».