Название природной зоны |
Характерные растения |
Характерные животные |
Тундра |
Лишайники, мхи, карликовые деревья |
Грызуны, лемминги, песец, ягель, северный олень, белая сова |
Тайга |
Пихта, ель, лиственница, кедровая сосна |
Кедровка, глухарь, соболь, летяга, заяц-русак |
Широколиственный лес |
Клён, липа |
Кукушка, землеройка, кабан, сойка, жук, олень, сова, неясыть |
Саванна |
Акация |
Лев, зебра, антилопа, слон, жираф |
Пустыня |
Саксаул |
Джейран, серый варан, тушканчик, скорпион |
Влажный тропический лес |
Орхидея |
Тукан, ягуар, ленивец |
Қорқыт атаның нақыл сөздері адам мәселесі, оның өмір сүру қағидалары, мақсат-мұраттары және қоғам мен ұлттық болмыс хақындағы әлеуметтік- тұрмыстық толғаныстарына алып келеді. Онда халқының болашағы, жалпы адамгершілік құндылықтар мен қасиеттерді сақтау, тәлім-тәрбие, ата салтын, дәстүрін құрметтеу мен қастерлеу мәселелері сөз болды. Қорқыт Атаны жалпы түркі халықтарының мәдени-дәстүрінің негізін салушылардың бірі деп қарастыруға болады. Қорқыт ата дана-ақылшы ретінде, біріншіден, даналық толғаныстары мен тұжырымдары, өсиетнамалардан, ғибратнамалар арқылы көрінсе, екіншіден, жырларының идеясы мен ішкі формасынан, үшіншіден, әрбір жыр соңындағы қорытынды сөздерінің ақыл-кеңестері мен батасынан сезімдік сипатты тәлімдік-тәрбиелік ой толғаныстарынан байқатады.