ответ:До Мельпомени" — ода давньоримського поета Горація, відомого багатьма творами: "Сатира", "Послання", "оди". Він навчався писати вірші в класичному Ключі, взявши приклад з давньогрецьких письменників-Сапфо, Архілоха та інших. Володіючи високим інтелектом, Горацій порушував у своїх творах високі теми, що стосуються визнання поета людьми, його існування в суспільстві, пошук самого себе. Також дуже багато уваги він приділяв тому, щоб залишити щось на землі після своєї смерті, а не просто залишитися непоміченим. Завдяки такій волі до прийняття його творчості і світогляду Горація шанують донині і вивчають його творчість, намагаючись знайти в ньому сенс, закладений самим автором.
Його вірш" До Мельпомени " вважається чи не найвідомішим з творчості. Мельпомену вважають музою трагедії, але спочатку вона була покровителькою пісень і віршів. Горацій закликає до богині, намагаючись звернути її увагу на його заслуги перед суспільством у сфері літератури — написання віршів, гідних, на його думку, Пошани і вічного цитування. Він упевнений, що зробив дуже багато для розвитку римської літератури, і, йдучи в кращий світ, може бути спокійним-він пожертвував свій час, знання і натхнення, щоб прийшли покоління не втратили давньоримську літературу протягом часу. Його пам'ятатимуть як талановитого письменника, який бажав поліпшити свою епоху.
Однак сенс твору не в тому. Горацій закликає читачів не проживати життя даремно. Він упевнений, що в кінці життя кожної людини чекає нагорода за виконані вчинки. Якщо ж людина нічого корисного не зробив для поліпшення життя майбутніх поколінь і жив аби жити — після його смерті про нього забудуть через кілька днів. Горацій стверджує: душа людини, на відміну від тіла, нетлінна, вона вічна, і тільки їй вдасться дістати свободу від земної оболонки. Важливо не забувати про душу померлого, і в цьому людині до пам'ять. Горацій стверджує, що цей процес циклічний: чим більше хороших слідів ти залишиш і вчинків зробиш на землі за життя — тим частіше і з великим трепетом будуть згадувати про тебе, хвалити твою діяльність і ставити іншим в приклад. Чим більше людина працює, покращуючи себе і світ навколо - тим довше буде жити пам'ять про нього.
Ліричний герой просить увінчати його голову лавровим вінком як символом перемоги і слави. Це подяка богині за всі виконані вчинки, зокрема за те, що поет дав друге дихання простому набору слів і зробив з них неповторний вірш, гідне вивчення протягом довгих століть і епох. Горацій стверджує, що дуже важко (але можливо) стати тим, про кого пам'ятатимуть майбутні покоління. Кожен письменник може сам собі створити пам'ятник завдяки своїм справам. Але з пошаною або з прокляттями до цього пам'ятника будуть приходити — залежить від самої людини.
Горацій вказує на те, що його вчинки набагато красномовніше, ніж просто слова. І саме завдяки вчинкам і діям і створюється цей пам'ятник. Спогади про людину набагато цінніші, як каже автор, великих пірамід і царських палаців
Горацій у своїй творчості дотримується чітких, конкретних образів. Він прекрасно володів сильним і твердим словом, сміливо вплітаючи їх в павутину своїх творів. Його твори дуже гармонійні і цілісні, але така цілісність чітко простежується тільки в творах пізнього періоду — в ранній творчості поет не володів ще настільки сильним і чітким умінням правильно висловлювати свою думку завдяки римам і ритмам.
Поет вважав своєю величезною заслугою те, що він зміг лірику еллінів переписати на новий лад завдяки латинській мові. Взяти хоча б наприклад його "оди", які відрізняються тематичним різноманітністю і безліччю образів, вони художньо ідеальні. Поет застосовував у своїх творах безліч філігранних поетичних прийомів, зокрема він любив порівнювати життя людини з циклічністю природи — так званий паралелізм.
Також співає дуже любив звертати свої послання до кого-небудь, прямо вказуючи на недоліки в поведінці або характері як своєму, так і кого-небудь. Його твори не схожі на романтичні віршики, в них дуже глибокий сенс, який важко розглянути з першого прочитання вірша.
Объяснение:
В данной ситуации директору магазина предстоит принять наиболее эффективное управленческое решение. А именно: выяснить у продавца, когда он закончит разговор по телефону, причину невыполнения задания и принять соответствующее решение. В этой ситуации, возможно, были какие-то объективные причины.
В данном случае налицо проблемная ситуация: директор поручил задание, а продавец не выполнил. Прежде чем принять управленческое решение, необходимо разобраться в сложившейся ситуации:
1) выяснить причину (причины) и условия возникновения данной причины (причин),
2) найти пути решения данной проблемы,
3) оценить возможные риски и последствия,
4) принять оптимальное решение,
5) довести принятое решение до исполнителя,
6) осуществить контроль за ходом его выполнения.
Любое принимаемое решение должно основываться на достоверной информации, анализе всех факторов, повлиявших на возникновение проблемной ситуации.
Какие отрицательные последствия могут вызвать неприемлемые решения?
1) Если прервать разговор продавца и в повышенном тоне потребовать от него выполнения распоряжения, то директор покажет свою невоспитанность, несоблюдение субординации, что подорвет его авторитет среди работников.
2) Если организовать погрузку тары в автомашину лично, то директор может потерять автоитет среди подчинённых. Может сложиться мнение у работников, что его поручения можно и не исполнять. Сам справится.
3) Если поручить эту работу другому, то останется невысненной причина, по которой первый работник не выполнил задание. Возможно, будут упущены какие-либо очень важные обстоятельства.
5) Если ничего не предпринимать, то возможна потеря дохода, либо срыв поставок, что повлечёт за собой выплту неустойки. Опять же подрыв авторитета директора (можно его задания не выполнять).
Қай ұлттың болмасын өзіне тән ұлттық тәрбие мектебі болады. Қазақ елінің де ғасырдан ғасырға, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келе жатқан мол рухани қазынасы бар. Бірақ сол қазынаны қаншалықты иеленіп жүрміз. Барымызды бағалап, жоғымызды түгелдеу мақсатында бүгін ұлтттық тәрбиеміздің кейбір қырларына тағы бір оралуды жөн көрдік.
Бағымызға қарай, ердің құны - жүз жылқы, ары – мың жылқы дейтін текті елге ұрпақ болдық. Ғасырлар бойы әбден сұрыпталған, орныққан өзіндік жол-жоралғымыз бар парасатты жұртпыз. Жаман сөз айтпауды, жаманға ермеуді, жалаңаш жүрмеуді, жағымпаз болмауды, жасқаншақ, жасық болмауды жас ұрпақтың санасына құйып отыратын тәлімді халықпыз. Жұрт алдында қасынбайтын, ел көзінше кекірмейтін, кісіге саусақ шошайтпайтын, біреуге телміріп қарамайтын, таңдай қақпайтын, түнде тырнақ алмайтын әдепке үйренген ұрпақпыз. Наданмен дос болмайтын, нақұрысқа сенбейтін, намазды бұзбайтын, нанды лақтырмайтын, адал асты қадірлейтін момын елміз. Басынан сөз асырмайтын, намысты қолдан бермейтін, туысты қадірлейтін, үлкенді құрметтейтін иманды ұлтпыз.