1. Художня література – це:
а) мистецтво звуку;
б) мистецтво слова;
в) мистецтво пензля;
г) мистецтво руху.
2. «Трагедія» в перекладі з давньогрецької означає:
а) пісня селян;
б) пісня цапів;
в) пісня птахів;
г) пісня богів.
3. Вкажіть, як називається поступальний розвиток світової літератури від найдавніших часів до сьогодення:
а) загальнолюдська культура;
б) всесвітній літературний процес;
в) світова література;
г) світове мистецтво.
4. Які культури належать до античної культури?
а) давньогрецька;
б) давньоримська;
в) давньогрецька та давньоримська;
г) культури всіх народів до нашої ери.
5. Притча – це:
а) невеликий твір, що містить повчання;
б) частинка Біблії;
в) настанови старшої людини молодій;
г) невеликий твір, що містить повчання в алегоричній формі.
6. Драма – це…
а) дія;
б) п’єса;
в) гра;
г) діалог.
7. Хто першим використав термін «всесвітня література»?
а) Й.-В. Гете;
б) О. С. Пушкін;
в) Ф. Шиллер;
г) Вергілій.
8. Лірико-філософські чотиривірші:
а) газелі ;
б) касиди;
в) рубаї;
г) дивани.
9. В основу трагедійного жанру закладається:
а) конфлікт;
б) легенда ;
в) розвиток події;
г) діалог.
10. Важливим надбанням літератури Середньовіччя було:
а) посилення інтересу до розвитку науки;
б) посилення інтересу до географічних відкриттів;
в) посилення інтересу до зовнішнього світу людини;
г) посилення інтересу до розвитку техніки.
11. Рубаї – це:
а) вірш із трьох рядків;
б) вірш із чотирьох рядків;
в) вірш із шести рядків;
г) вірш із вісьми рядків.
12. Веди, Біблія, Коран мають вплив на розвиток світового літературного процесу тому, що ці книги є:
а) розповіддю про минуле людства;
б) енциклопедією знань, культурним фондом, моральним кодексом народів, невичерпним джерелом сюжетів і тем для мистецтва всього світу;
в) зібранням моральних норм окремих народів;
г) зібранням історичних свідчень, цікавих історій.
Казкова доля Джека Лондона (хлопець-робітник, пасинок фермера, який зазнав бідності, не зміг здобути університетської освіти, але зумів досягти своєї мети і здійснити мрію — став уславленим письменником).
Нова постановка проблем та її художнє втілення в північних оповіданнях Джека Лондона (герой залишався наодинці з природою та самим собою, випробовуючи себе в нелегкій боротьбі з труднощами; звірячі закони цивілізованого, суспільства: ненаситна пристрасть до золота, індивідуалізм, прагнення будь-що розбагатіти).
Взаємини та поведінка двох друзів в оповіданні (Вілл кинув товариша, коли той вивихнув ногу: товариш заблукав, знемагав від голоду, відчував жахливий біль у животі від голоду, намагався спіймати куріпок, але даремно, дійшов висновку, що вмерти не так боляче, як жити. Дорогою йому трапилися останки Білла, бридливість до нього не дозволила взяти його золото. Зустріч з вовком. "Людина не могла вже оборонятися, проте жага до життя надала йому останніх сил...".
Поведінка героя після рятування ("Людина ходила по палубі й жебракувала, а випросивши шматочок хліба або сухар, ховала собі під подушку".
Головний сенс оповідання (Примушує задуматися над сенсом людського життя, про важливі поняття: "дружба", "товариськість", "зрада", щоб кожен озирнувшись на свої прожиті роки, міг би спокійно дивитися усім в очі, бо завжди все робив по совісті).
Объяснение:
Не знаю