Материалом же для построения духовного древа философии послужила предшество&вавшая ей по времени отрасль духовной культуры — мифология.
Мифология как система, уходящая своими корнями к време&нам первых цивилизаций и являющаяся их духовной основой, состоит из двух уровней: образного, доставшегося ей от ис&кусства, и более глубокого — омыслового, который по мере эво&люции логического мышления и развития тенденции рациона&лизации становился все более важным. В определенное время в определенном месте этот развившийся в мифологии глубинный уровень прорвал оболочку образов и вышел на поверхность, за&явив о своей самоценности.
Көшеге Х\/Ш ғасырдағы қазақ әдебиетінің көрнекті өкілі, өлең сөздің хас шебері, атақты жырау, кеңесшісі Бұқар Қалқаманұлының есімі қаласы әкімінің 05.05.1993 № 198 қаулысы) берілген. Бұқар Жырау Қалқаманұлы (1668—1781) дүниеге келген. Өзінің толғау-жырларында сол дәуірдің зәру мәселелерін көтеріп, қалың елінің мүддесін жырлаған.Көше Бостандық ауданының шығыс жағында Байтұрсынов көшесінен басталып, Байзақов көшесіне дейінгі аралықта созылып жатыр. Қаланың Әуезов, Манас, Байзақов, Марков көшелерін қиып өтеді. Көше екі бағытты Жол болып есептеледі, жол ортасын декоративтік ағаштар отырғызылған алаңқай бөліп жатыр. Кешенін бұрынғы атауы - Бульвар. Кешенін ұзындығы - 2400 метр.
Көшеге Х\/Ш ғасырдағы қазақ әдебиетінің көрнекті өкілі, өлең сөздің хас шебері, атақты жырау, кеңесшісі Бұқар Қалқаманұлының есімі қаласы әкімінің 05.05.1993 № 198 қаулысы) берілген. Бұқар Жырау Қалқаманұлы (1668—1781) дүниеге келген. Өзінің толғау-жырларында сол дәуірдің зәру мәселелерін көтеріп, қалың елінің мүддесін жырлаған.Көше Бостандық ауданының шығыс жағында Байтұрсынов көшесінен басталып, Байзақов көшесіне дейінгі аралықта созылып жатыр. Қаланың Әуезов, Манас, Байзақов, Марков көшелерін қиып өтеді. Көше екі бағытты Жол болып есептеледі, жол ортасын декоративтік ағаштар отырғызылған алаңқай бөліп жатыр. Кешенін бұрынғы атауы - Бульвар. Кешенін ұзындығы - 2400 метр.
Материалом же для построения духовного древа философии послужила предшество&вавшая ей по времени отрасль духовной культуры — мифология.
Мифология как система, уходящая своими корнями к време&нам первых цивилизаций и являющаяся их духовной основой, состоит из двух уровней: образного, доставшегося ей от ис&кусства, и более глубокого — омыслового, который по мере эво&люции логического мышления и развития тенденции рациона&лизации становился все более важным. В определенное время в определенном месте этот развившийся в мифологии глубинный уровень прорвал оболочку образов и вышел на поверхность, за&явив о своей самоценности.