Тести: М.Булгаков. «Майстер і Маргарита» 1. Знайдіть помилкове твердження. Булгаков:
а) народився і провів дитинство у Києві; б) навчався у Київському університеті; в) працював земським лікарем на Київщині; г) за київськими враженнями написав «Білу гвардію».
2. Роман «Майстер і Маргарита»:
а) є першим романом Булгакова; б) знаменує перехід митця від драми до прози;
в) є підсумковою книгою письменника.
3. «Майстер і Маргарита» є романом:
а) психологічним; б) філософсько-сатиричним; в) історичним.
4. В образі Майстра письменник змалював:
а) свій творчий портрет, своє життя; б) узагальнений образ митця, долю таланту в неправедному суспільстві; в) типового письменника радянської доби, жертву тоталітарного режиму.
5. Яка роль роману Майстра про Пілата в художній структурі книги Булгакова? «Єршалаїмські» розділи:
а) пояснюють трагічну долю Майстра; б) є «ключем» до вічних проблем людського буття; в) є вставними новелами, що ілюструють основний сюжет.
6. Ієшуа засудили до страти, бо він:
а) закликав зруйнувати храм; б) заявив про несправедливість будь-якої влади;
в) проповідував нову релігію; г) закликав народ повстати.
7. Понтія Пілата у фіналі роману прощено, за нього просить:
а) Майстер; б) Воланд; в) Ієшуа; г) Маргарита.
8. Майстер знищив рукопис свого роману:
а) рятуючись від тиску державної системи; б) твір не сподобався Маргариті; в) бо його розкритикували критики; г) у нападі божевілля.
9. У Москві 1930-х років стають вільними, самими собою лише:
а) у «Вар'єте» на сеансі магії; б) в ресторані Будинку Грибоєдова; в) у «нехорошій квартирі»; г) у божевільні; д) на балу в Сатани.
10. Воланд дарує Майстрові:
а) вічний спокій; б) царство світла; в) почуття свободи; г) сюжет майбутньої книги.
11. Філософським конфліктом роману «Майстер і Маргарита» є зіткнення:
а) митця і міщанства; б) віри й атеїзму; в) людини і держави; г) свободи і несвободи в усіх проявах.
12. Провідна ідея роману полягає в утвердженні:
а) вічності мистецтва («рукописи не горять»); б) вічної сутності людства («люди не змінились»); в) неминучої перемоги добра («настане царство істини»).
ответ: Қорқыт ата – түркі халықтарына ортақ ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Қорқыт сөзін "Хорқұт" сөзінен шыққан. "Хор" деген көне түркі тіліндегі "Өр" деген сөз, "Һор" деп те айтылған. Ал, "құт", ол кәдімгі "құт", "береке", "игілік" деген сөз. Демек Қорқұт сөзі "жоғарыдан келген құт" деген мағынада. Бірақ қазақ тілінде ол Қорқыт болып, кейін осы атаудан талай аңыз-ертегілер туған.[1]
Қорқыт ата өмірде ізі, артында әдеби-музыка мұрасы қалған тарихи тұлға ретінде белгілі. Қорқыт атаның өмір сүрген кезеңі туралы ғылымда әр түрлі болжамдар қалыптасқан. Алайда зерттеулердің көпшілігі Қорқыт ата Сырдария бойында өмір сүрген оғыз-қыпшақ тайпалық бірлестігінде 10 ғасырдың басында дүниеге келген деген тұжырымға саяды. Рашид әд-Дин “Жамиғ Ат-Тауарих” атты тарихи шежіресінде Қорқыт Атаны қайы тайпасынан шыққан десе, Әбілғазының “Түрік шежіресінде” оның тегі баят екендігі, оғыздардың елбегі болып, 95 жасқа келіп қайтыс болғандығы айтылады. Сыр жағасына жақын жерде Қорқыт атаның зираты болғанын Ә.Диваев, т.б. ғалымдар өз еңбектерінде атап өтеді. Ә.Қоңыратбаевтың зерттеулерінде Қорқыт ата 11 ғасырдың басында дүниеден өткен делінсе, Ә.Марғұланның еңбектерінде ол 7 – 8 ғасыр аралығында өмір сүрді деген пікір айтылады. Қазақ философиясы тарихында Қорқыт ата– ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін жасаған ғұлама ойшыл, әлемдік ақыл-ой мәдениетінде өзіндік орны бар философ-гуманист ретінде көрінеді. Қорқыт Ата жайындағы аңыздардан оның бойындағы үш түрлі өнер ерекше айқындалады. Біріншіден, ол оғыз-қыпшақ ұлысынан шыққан айтулы бақсы, абыз. Екіншіден – күйші, қобыз сарынын алғаш туындатушы өнерпаз. Үшіншіден – әйгілі жырау, оның жырлары оғыз-қыпшақ өмірін бейнелеген әдеби-тарихи мұра. Түркі халықтарының фольклорындағы Қорқыт ата туралы аңыз әңгімелердің бірі оның
Объяснение: не аз жазу керек, қысқартуға болады