М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
quest31
quest31
30.07.2020 10:54 •  Другие предметы

мила вітчизна моя -Судьмор , на джерела багатий. Шестьдесят туди миль треба від Рима пройти , який це твір і автор

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Шпунтя
Шпунтя
30.07.2020
Дитер Рамс -немецкий промышленный дизайнер ,ведущий дизайнер фирмы браун ,представитель школы функционализма в промышленном дизайне .
- среди наиболее важных технических достижений ,разработал новые технологии транзистора
-рамс выделил 10 признаков хорошего дизайна :
1.хороший дизайн инновационный
2.хороший дизайн делает продукт полезным
3.хороший дизайн эстетичен
4.хороший дизайн делает продукт понятным
5 х.д . Ненавязчивый
6.х.д честен
7х.д . Долговечен
8 х.д. Продуман до мелочей
9 х.д экологичен
10 х. Д -это как можно меньше дизайна
- компания Apple вдохновилась его транзисторным приемником T3 при создании своей первой модели iPod. Доказано, что Стив Джобс высоко ценил проекты Рамса, да и Джонатан Айв, отвечавший в Apple за дизайн, находился под влиянием Рамса.
4,6(88 оценок)
Ответ:
tusovki
tusovki
30.07.2020

O'yin dizayneri o'yin haqidagi fikrlarini boshqalarga (ko'pincha san'atkorlar va dasturchilar kabi juda boshqacha fikr yuritishi kerak) etkazishi kerak-shuning uchun aloqa qobiliyatlari muhim, u o'z fikrlarini og'zaki va qog'ozda ifodalashi kerak. Qo'shimcha ko'nikmalardan-o'yinlarni ishlab chiqishda qo'llaniladigan har qanday narsalar: badiiy ta'm, chizma, 3D modellashtirish, matematika, fizika va dasturlash bo'yicha minimal bilim.

Mehnat bozorida geymer dizaynerlarining taklifi odatda talabdan oshib ketadi va hech qanday tajribaga ega bo'lmagan geymer dizayner bu ishni bajarishga qodir ekanligini ishonchli tarzda ko'rsatishi kerak. Buning uchun birinchi navbatda portfelda bepul ishlashingiz kerak — havaskor loyihalarda, mashhur o'yinlar uchun modlarni yaratish. Boshqalar esa boshqa lavozimlarda — masalan, testchilar tomonidan mutaxassislikka kiritilgan. Biroq, bu kelajakdagi o'yin dizayneriga o'yinni rivojlantirishning ichki jarayonlari haqida fikr beradi, shuningdek, o'zini namoyon qilish imkoniyatini beradi.

Объяснение:

4,6(61 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ