pyhton
Софи, не помня себя от страха, всё-таки смогла высунуть голову в отверстие, которое образовалось прямо под рукой великана, и огляделась вокруг. Она увидела, как мимо неё проносятся деревенские дома. Великан мчался вниз по Хай-стрит. Он так быстро бежал, что его чёрный плащ раскинулся у него за спиной, словно птичьи крылья. Каждый его шаг был длиною с теннисный корт.
Напишите программу, которая выведет места, по которым шагал Великан.
Формат ввода
Вводятся четыре числа, каждое с новой строки:
число, кратные которому нужно пропускать;
длина шага;
начало;
конец.
Формат вывода
В одну строку через пробел записать все числа из указанного диапазона, включая начальное и конечное значения, с указанным шагом. Если среди чисел, подлежащих выводу, встретятся числа, кратные первому введенному, то их нужно пропускать.
Пример 1
Ввод Вывод
8 1 7 13 19 25 31 37 43 49
6
1
49
Пример 2
Ввод Вывод
13 38 34 30 22 18 14 10 6
4
38
6
И тебе
И тебе
И тебе
Игілік[1] – ырыздықты, рухани және мәдени байлықты білдіретін жалпы ұғым; адамның белгілі бір қажеттерін қанағаттандыратын, оның мүддесіне, мақсаты мен ниетіне сәйкес келетін нәрселер.
Игілік табиғи және қоғамдық болып бөлінеді. Табиғи игілік – табиғи процестердің, мысалы, топырақтың құнарлылығы, пайдалы қазбалар. Қоғамдық игілік – адам қызметінің нәтижелері. Алайда екі жағдайдың екеуінде де игілік нәрсенің әлеуметтік анықтамасы, оның адам үшін пайдалы маңызы болып табылады. Материалдық және рухани игілік қандай қажеттерді қанағаттандыратынына байланысты ажыратылады. Материалдық игілікке азық-түлік, киім-кешек, баспана, т.б. және өндіріс құрал-жабдықтары, ал рухани игілікке – білім, рухани мәдениеттің жетістіктері, эстет. байлықтар, адамдардың мінез-құлқынан көрінетін адамгершілік қасиеттер, т.б. жатады. Бұлайша бөлу тек шартты нәрсе, өйткені көптеген игі құбылыстардың арасында нақтылы шекара жоқ (тарихи прогрестің жетістіктері, шығарм. жетістіктері, әлеум. оқиғалар, әсемдік бұйымдары). Адамның жасампаздық мүмкіндіктерінің өзі ең жоғары игілік болып табылады. Игілік жеке адамның қажеті мен мүддесіне қызмет ете отырып, даралық сипат алуы мүмкін. Бұл тұрғыдан игілік ұғымының абсолюттік (жалпы адамдық және жалпы тарихи) және салыстырмалы (тарихи шектелген, таптық, жеке даралық) cипаттары болады