М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
SoMood
SoMood
22.05.2021 15:20 •  Другие предметы

На рисунке показаны кривые производственных возможностей производства товаров Х и У в Республике Малорусии (1) и Республике Туринии

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Miller2005
Miller2005
22.05.2021

"Морская вода и чистейшая, и грязнейшая одновременно: рыбам она питьё и людям же — гибель и отрава»  

Гераклит – древнегреческий философ, основатель первоначальной формы диалектики, который жил за 500 лет до начала нашей эры.

«Все течет, все меняется» и «противоположности притягиваются» – одни из центральных идей в философии Гераклита.

Также он считал, что чувства нас всегда обманывают. То, что мы видим статичным, меняется и изменяется невидимо для глаз. А то, что движется, на самом деле статично.

Считается, что все его работы имеют двусмысленное толкование.  Это известно из оценок его работ другими философами, так как до нас не дошли труды самого Гераклита, лишь часть его высказываний. Тождество противоположностей – одна из пяти доктрин Гераклита.

А сущностное единство противоположностей является одной из ключевых позиций учения философа. Очевидные противоположности, по его мнению, имеют связь.

Одна и та же вещь может производить противоположный эффект. «Море — вода чистейшая и грязнейшая: рыбам — питьевая и людям — негодная для питья и губительная».

Философ говорит, что для рыб вода – жизнь а для человека она же, морская вода, – смерть. Ведь человек не может пить соленую морскую воду, как это делает рыба. Если человек затеряется в море на лодке, долго он без пресной воды не проживет. Поэтому морская вода производит противоположный эффект на разные существа.

4,4(70 оценок)
Ответ:
АРинаArinah
АРинаArinah
22.05.2021
У «Блакитній дитині» перед нами розгортаються непрості будні Толі-школяра, його змужніння і моральне зростання, пізнання правди і кривди життя. Оскільки в селах у ті, та й пізніші часи здебільшого функціонували семирічки, для завершення навчання необхідно було їхати до містечок. Так сталося і з Толиком. Його навчання з восьмого по десятий клас художньо відтворені у третій частині повісті «Маскулінум, фемінінум, нойтрум» . 

Служба в армії, нелегкі будні молодого бійця, загартування тіла й духу розгортаються перед читачем у заключній, четвертій частині книги, яка носить назву військової команди з кількасотлітнім стажем, відомої солдатам від Петра І і Суворова до Жукова і Роко-совського — «Ать-два! » 

Нарешті фінал твору розгортає перед нами страшний початок Великої Вітчизняної війни, її перші дні й тижні. Автобіографізм цієї частини тетралогії, що має назву «Замість епілогу. Граната» , особливо очевидний. Це найдраматичніша частина повісті, яка вражає глибоким психологізмом, коли художні деталі створюють сугестивний ефект присутності в ситуації. Читаючи, фізично відчуваєш запах пороху, диму, горілої землі, пронизливий звук падаючих бомб, крик поранених.. . Розгубленість, страх, тяжкість перших утрат, нелюдська втома, голод і біль зливаються в один важкий камінь, що душить людину. Але сила духу проявляється якраз у подоланні цього: «Ми стали тими, ким і повинні були стати, і недалека війна готувала нам суворий екзамен: на мужність і зрілість. І ми складемо його живі чи мертві» [1, с. 596]. І склали, пройшовши нелюдські випробування. Так, розповідаючи епізод, коли сусідка проклинала хлопчиків за крадені огірки, письменник переплітає два часові плани, з минулого прокладає місточок у майбутнє: «Ми лежали, причаївшись у картоплинні, не раді уже й огіркам; лежали й не відали, що пророкування тітки Одарки здійсниться повністю, тільки набагато пізніше. Партизана Миколу повісили фашисти в сорок другому році... Ванька теж не минула лихая година, напророчена тіткою Одаркою. Горів мій товариш аж двічі в підбитому літакові, та обидва рази рятувався на парашуті...» [1,с. 359-360]. 

Так у хронологічній послідовності розгортається художня біографія героя на тлі життя його покоління. Цікавим є образ автора-оповідача, який то зливається з образом головного героя, то дистанціюється від нього, через ліричні відступи, коментарі, іронічні висловлювання виражаючи власне ставлення до зображуваного. 

Отже, художній час повісті охоплює такий складний у вітчизняній історії період від кінця 20-х років до 1941-го. 

Образ часу, духу епохи, соціальний аспект раннього періоду свого життя, який припав на непростий час 1920—30-х років, висвітлений письменником своєрідно. А. Дімаров, зображуючи світ очима Толика, через художні деталі висвітлює ту тяжку епоху. 

Спогади подаються через призму дитячого сприйняття. Тому для Толі їхня убога хата (читаємо про інтер'єр домівки вже на перших сторінках) , напівголодне існування (сусіди держали корів, свиней, а в їхній сім'ї був тільки невеличкий город) , тяжка праця матері — все це не здавалося малюкові чимось неприродним. Трагізм епохи розуміємо ми, читачі. З інтер'єрних, портретних, психологічних деталей складається картина злиденного побуту сільської вчительки та її синів.
4,6(15 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Другие предметы
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ