Я высматривала и ждала друга на аллеи.
Паровоз ехал и гудел
В самолете раздавали чай,кофе и сок.
Я играла и употребляла оборону.
Объяснение:
Для меня эта книга затрагивает вопросы не столько войны (хотя судьба главной героини конечно сформирована именно трагедией войны). Но книга про отношения родителей и детей, взгляда на принятие "чужого" (это грубое, но распространенное мнение) ребенка в семью. Если говорить о юных читателях (а читать можно уже с 1 класса), то для детей книга понять трагедию войны и потери семьи, любви к ближнему (не только кровному), ценности родительской любви. Для детей от 10 лет созвучная проблема, но более выразительно раскрыта в книге М.Шолохова "Судьба человека".
Подробнее: https://www.labirint.ru/reviews/goods/299416/
Друга половина ХХ століття стала новим історичним періодом, у якому відобразилися наслідки катастроф двох світових воєн та інших трагедій і сформувалися нові світоглядні та мистецькі концепції. Доволі відчутним результатом Другої світової війни стала політизація літератури, автори антивоєнних і антиутопічних творів розмірковують над причинами катастроф, проблемами відповідальності як урядів, так і пересічних людей за скоєне зло і перед собою, і перед людством.
У другій половині ХХ століття продовжував існувати реалізм, проте в межах цього напряму в ХХ столітті виникли дві концепції. Перша (консервативна, або закрита) концепція реалізму доволі жорстко відгороджувалася від нереалістичних тенденцій у мистецтві, орієнтуючись на широку описовість дійсності. Проте такого роду література поступово вичерпала себе і перетворилась або на комерційно-розважальну, обслуговуючи смаки масової культури, або ж у країнах із тоталітарним режимом почала виконувати пропагандистську функцію, підпорядковуючись панівній ідеології.
У 1950—1960-х роках небувалої популярності набула латиноамериканська проза, представлена у творчості Хорхе Луїса Борхеса, Хуліо Кортасара, Ґабріеля Ґарсіа Маркеса та інших. Автори «нової літератури» поєднали риси інтелектуальної літератури з побутово-етнографічними реаліями, міфологією, створивши самобутнє мистецьке полотно. З Латинською Америкою пов'язують розквіт магічного реалізму, риси якого були ще у творчості Франца Кафки.
Паровоз ехал около аллеи каторая находилась в парке.
Самолёт летел устроить оборону.