Объяснение:Твір на тему мої враження від архітектури та пластики епохи Романтизму
ответ: Основою для реалізму була проблема взаємин людини і середовища впливу соціально-історичних факторів на формування духовного світу людини.
Характерні особливості реалізму в мистецтві:
* раціоналізм, правдивісь, історична конкретність;
* художня переконливість зображення типових подій і характерів у типових обставинах;
*точна відповідність реальній дійсності;
*конфліктність (драматизація);
*вільна побудова творів;
*розв"язання проблем на основі загально-людських цінностей.
Реалізм у архітектурі був виразним, нескладним, без вигадливих форм і зайвих деталей, з опорою на природну красу і натуральність. Застосовувався в основному у будівлях міського призначення: промислових та житлових, що в свою чергу сприяло використанню таких матеріалів як скло, сталь, залізо, згодом - залізобетон.
На мою думку, це було чудове поєднання різних стилів та напрямків серед яких: неороманський, єгипетський, грецький, неогрецький, чиказька школа, американський ренесанс.
Найбільшого поширення ренеанс набув у радянській архітектурі.
Скульптура реалізму характеризується гуманістичними, героїчними рисами, драманичністю і динамічністю, , увагою до реалістичності в образах.
Однією з моїх найулюбленіших витворів того часу є скульптура Е.А.Бурделя "Геракл-лучник"
Геракл Бурделя відображений в момент полювання. Незважаючи на напруженість пози рівновага підтримується, з одного боку, потужним розпором ніг, що упираються в скелю, з іншого - профільним поворотом голови, спрямованістю очей, що стежать за польотом стріли, і напруженістю рук. Його фігура абсолютно реалістична (всього десять годин позував скульптору друг Дуайен Паріго) і є уособленням потужної сили. І нам зовсім не важливо, в кого і навіщо цілиться герой, тому що автору вдалося передати рух, не порушуючи пластичної цілісності скульптури.
Характерні риси реалізму в архітектурі:
*простота і доцільність форм і компрзицій;
*поєднання елементів різних стилів та напрямків (еклектика)
* використання нових будівельних матеріалів (скло, сталь, залізо, залізобетон.
Объяснение:
Реалізм в архітектурі був виразним, нескладним, без вигадливих форм і зайвих деталей, з опорою на природну красу і натуральність. Застосовувався загалом у будівлях міського призначення: заводських, фабричних, житлових. У напрямі будівництва нових типів споруд і житлових комплексів розвивається архітектура Франції, де починають використовувати нові матеріали: скло, сталь, залізо, пізніше — залізобетон.
В архітектурі того часу міцно переплелися споруди різних стилів, серед яких: неороманський, єгипетський, грецький, неогрецький, чиказька школа, американський ренесанс. Приклади застосування декількох стилів в одній споруді зустрічалися досить часто.
Найбільшого поширення реалізм набув в радянській архітектурі. Видатні архітектори радянського часу, які працювали у декількох стилях: К. Алабян, В. Гельфрейх, Г. Гольц, О. Душкін, Й.Лангбард, М. Мінкус, Л. Поляков, Л. Руднєв, П. Федоровський, І. Фомін, О. Щусєв та інші.
Объяснение:
Реалізм в архітектурі був на мою думку виразним, нескладним, без вигадливих форм і зайвих деталей, з опорою на природну красу і натуральність. Застосовувався загалом у будівлях міського призначення: заводських, фабричних, житлових. У напрямі будівництва нових типів споруд і житлових комплексів розвивається архітектура Франції, де починають використовувати нові матеріали: скло, сталь, залізо, пізніше — залізобетон.
В архітектурі того часу міцно переплелися споруди різних стилів, серед яких: неороманський, єгипетський, грецький, неогрецький, чиказька школа, американський ренесанс(мені він найбільш до вподоби). Приклади застосування декількох стилів в одній споруді зустрічалися досить часто.
Найбільшого поширення реалізм набув в радянській архітектурі. Видатні архітектори радянського часу, які працювали у декількох стилях та надихали мене: К. Алабян, В. Гельфрейх, Г. Гольц, О. Душкін, Й.Лангбард, М. Мінкус, Л. Поляков, Л. Руднєв, П. Федоровський, І. Фомін, О. Щусєв та інші.
Мені подобається епоха класицизм, а особливо архітектура та пластика.
Объяснение:
Объяснение:
БЕГ С ЗАХЛЁСТОМ ГОЛЕНИ
ОЛЕНИЙ БЕГБЕГ НА ПРЯМЫХ НОГАХ
ПОДНЯТИЕ ОДНОЙ НОГИ
БЕГ С ВЫПРЫГИВАНИЕМ НА ОДНОЙ НОГЕОЛЕНИЙ БЕГ
ПОДНЯТИЕ ОДНОЙ НОГИ С ЗАДЕРЖКОЙ
БЕГ С ВЫПРЫГИВАНИЕМ НА СТОПУТ
БЕГ С ВЫПРЫГИВАНИЕМ НА ОДНОЙ НОГЕ
ЗАБЕГАНИЯ В ГОРКУ 60-100 МЕТРОВ С РУКАМИ И БЕЗ
Высокое поднимание бедра
Дыхание. При беге на средние и длинные дистанции потребность организма в кислороде резко возрастает. Количество воздуха, проходящего через легкие в одинаковый промежуток времени, увеличивается по сравнению с покоем в 10—15 и более раз и может превышать 100 л/мин. Такое увеличение легочной вентиляции осуществляется повышением частоты и глубины дыхания.
1)
#include <iostream>
#include <iomanip>
#include <time.h>
#include <stdlib.h>
using namespace std;
int main(){
setlocale(LC_ALL, "Russian");
int Num1,Num2,Num3,Result;
cout<< "Введите первое число";
cin>>Num1;
cout<< "Введите второе число";
cin>>Num2;
cout<< "Введите третье число";
cin>>Num3;
Result=(Num1+Num2+Num3)/3;
cout<< "Result = " << Result;
}
2)
#include <iostream>
#include <iomanip>
#include <time.h>
#include <stdlib.h>
using namespace std;
int main(){
setlocale(LC_ALL, "Russian");
int Num1,Num2,Num3,Result;
cout<< "Введите первое число";
cin>>Num1;
cout<< "Введите второе число";
cin>>Num2;
if(Num1>Num2)
{
cout << "Num1 больше = "<< Num1;
}
else
cout << "Num2 больше = "<< Num2;
}
3)
#include <iostream>
#include <iomanip>
#include <time.h>
#include <stdlib.h>
using namespace std;
int main(){
setlocale(LC_ALL, "Russian");
int Num1,Num2,Num3,Result;
cout<< "Введите первое число";
cin>>Num1;
cout<< "Введите второе число";
cin>>Num2;
Result = Num1+Num2;
if(Result % 2 == 0)
{
cout << " Число:" << Result << " Является четным";
}
else
{
cout << " Число:" << Result << " Является не четным";
}
}
Реалізм в архітектурі був виразним, нескладним, без вигадливих форм і зайвих деталей, з опорою на природну красу і натуральність. Застосовувався загалом у будівлях міського призначення: заводських, фабричних, житлових. У напрямі будівництва нових типів споруд і житлових комплексів розвивається архітектура Франції, де починають використовувати нові матеріали: скло, сталь, залізо, пізніше — залізобетон.
В архітектурі того часу міцно переплелися споруди різних стилів, серед яких: неороманський, єгипетський, грецький, неогрецький, чиказька школа, американський ренесанс. Приклади застосування декількох стилів в одній споруді зустрічалися досить часто.
Найбільшого поширення реалізм набув в радянській архітектурі. Видатні архітектори радянського часу, які працювали у декількох стилях: К. Алабян, В. Гельфрейх, Г. Гольц, О. Душкін, Й.Лангбард, М. Мінкус, Л. Поляков, Л. Руднєв, П. Федоровський, І. Фомін, О. Щусєв та інші.