М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Розробити гру подорож для молодіжного туристичного походу з елементами орієнтування

👇
Ответ:
Dorefi
Dorefi
23.03.2021

Окремого коду на жаль не маю. Але я можу надати загальний опис гри подорожі для молодіжного туристичного походу з елементами орієнтування.

Гра має на меті об'єднати пригоди, експлорацію та співпрацю між гравцями. Для цього можна використовувати різні елементи:

1. Хороший сюжет. Гравці можуть бути керівниками групи і керувати вибором правильного шляху під час подорожі.

2. Пошукові завдання та головоломки. Наприклад, знайти прихований запис зі словом-підказкою на наступну локацію.

3. Карти та компаси. Гравці можуть використовувати карти та компаси для орієнтування та пошуку наступного завдання.

4. Захоплюючі локації. Завдяки цікавим місцям, які потрібно відвідати, гравці зможуть насолоджуватися красою природи, а також радість від досягнення мети.

5. Тести на знання. В грі можна розмістити питання про історію, географію та природні ресурси різних регіонів, щоб перевірити знання гравців.

6. Часові обмеження. Гравці можуть бути обмежені часом для кожного завдання, що додає до гри елемент змагання і залучає гравців до співпраці.

В результаті, гра-подорож з елементами орієнтації може стати прекрасним інструментом для об'єднання та розвитку молодіжного туризму, а також розвитку навичок орієнтування в навколишньому середовищі.

4,6(65 оценок)
Ответ:
мод7
мод7
23.03.2021

Назва гри: "Експедиція в невідоме"

Опис гри:

Гра "Експедиція в невідоме" - це пригода для молодіжного туристичного походу з елементами орієнтування. Учасники будуть відправлятися на віртуальну подорож у невідому територію, де їх очікують цікаві завдання, загадки та випробування.

Ідея гри:

Гру можна проводити в реальному світі або використовувати мобільні додатки для створення віртуального середовища. Учасники подорожують в групах і отримують карту, компас та список завдань. Вони повинні пройти через різні контрольні точки, розв'язуючи завдання та розгадуючи загадки, щоб знайти наступну точку.

Елементи гри:

1. Орієнтування: Учасники використовують карту та компас, щоб знайти контрольні точки на маршруті.

2. Завдання та загадки: У кожній контрольній точці учасники отримують завдання або загадки, які вони повинні розв'язати, щоб отримати наступну інструкцію.

3. Випробування: Під час подорожі учасники можуть зіткнутися з випробуваннями, такими як перешкоди або фізичні завдання, які потрібно пройти, щоб продовжити гру.

4. Командна робота: Учасники повинні працювати разом у групах, об'єднувати свої знання та навички для успішного завершення подорожі.

Мета гри:

Ця гра сприяє розвитку командної роботи, орієнтаційних навичок, логічного мислення та пригодницького духу учасників. Вона створює захопливу атмосферу та надихає молодь на активний відпочинок у природі.

Рекомендації для організаторів:

1. Підготуйте маршрут, контрольні точки та завдання заздалегідь.

2. Забезпечте безпеку учасників, дотримуючись правил безпеки на природі.

3. Розділіть учасників на групи та призначте лідерів для кожної групи.

4. Надайте учасникам необхідні інструменти, такі як карти, компаси та записні книжки для завдань.

5. Створіть захоплюючу атмосферу гри за до декорацій, звукових ефектів та костюмів.

Гра "Експедиція в невідоме" створить незабутні враження та сприятиме активному відпочинку молоді. Вона до розвинути важливі навички та сприятиме спілкуванню та співпраці учасників.

4,4(2 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
akimova5
akimova5
23.03.2021
II. Большой Кавказ - мегантиклинорий. В строении чередуются антиклинории (хребты) и синклинории (межгорные долины). Выделяют несколько тектонических зон, отличающихся характером горных пород и нарушением их залегания:I. Предкавказье (Ставропольское поднятие - часть Скифской платформы) со слабохолмистым и равнинным рельефом. 
III. Закавказская пологоскладчатая зона охватывает Рионскую и Куринскую впадины - полого-складчатые структуры с куполами. Слабо всхолмленный рельеф.IV. Антиклинорий Малого Кавказа - горные складчатые сооружения, окаймляющие с С и СВ Армянское нагорье.V. Армянская складчатая зона - антиклинальные и синклинальные структуры субширотного простирания.
4,7(38 оценок)
Ответ:
Артёмка110
Артёмка110
23.03.2021

 Черты сходства:

-это всё уменьшенное изображение земной поверхности

-можно узнать название реки,города,горы

-наличие масштаба

-объекты изображены с условных знаков

-показан вид сверху

-схематическое изображение

-сориентированы по сторонам горизонта.

 Отличия.

-на глобусе показана земная поверхность близкая к оригиналу,только уменьшенная,а на карте и плане она сильно искажена

-глобус-это просто модель Земли,а карта и план рассматривают Землю на плоскости с условных знаков

-у плана местности в отличие от карты и глобуса всегда будет крупный масштаб,хорошо видны строения,направление на север показано стрелкой,а не с параллелей и меридианов,как на карте и глобусе

-на глобусе и карте есть одни и те же цвета (синий-море,зелёный-равнина,коричневый-горы),план чаще бывает в чёрно-белом цвете

-на плане не учитывается кривизна земли,а на карте учитывается

-на плане нет градусной сетки в отличие от карты и глобуса

-на глобусе и карте видны только названия крупных географических объектов,а на плане местности видны названия  посёлков,деревень и даже отдельных строений (мост,школа,мельница,кладбище)

-на глобусе в отличие от карты нельзя видеть всю поверхность одновременно.

4,6(71 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: География
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ