Дано:
ABCDA₁B₁C₁D₁ - прямая призма; ABCD - основание призмы, равнобедренная трапеция; AD - основание трапеции; BC = 5см; AD = 11см; AC = 10см; AC₁ = 26см.
*Все диагонали призмы равны между собой (BD₁=B₁D=AC₁=A₁C), поскольку призма прямая и в основании равнобедренная трапеция.
Найти:
V - ?
В трапеции ABCD:
опустим перпендикуляры BH₁ и CH₂;
BH₁⊥AD, BC║AD ⇒ BCH₂H₁ - прямоугольник;
BC = H₁H₂ = 5см, как противоположные стороны прямоугольника;
трапеция равнобедренная, поэтому AH₁ = H₂D;
AH₁ = (AD-H₁H₂):2 = (11-5):2 = 3 см;
AH₂ = AH₁+H₁H₂ = 3+5 = 8 см.
В прямоугольном ΔAH₂C (∠CH₂A=90°):
AC=10см; AH₂=8см;
По теореме Пифагора:
(CH₂)² = AC²-(AH₂)²;
(CH₂)² = 10²-8² = 100-64 = 6² см²;
CH₂ = 6см.
CC₁⊥(ABC) т.к. призма прямая; AC⊂(ABC);
Тогда CC₁⊥AC.
В прямоугольном ΔACC₁ (∠ACC₁=90°):
AC₁=26см; AC=10см;
По теореме Пифагора:
(CC₁)² = (AC₁)²-AC²;
(CC₁)² = 26²-10² = (26-10)(26+10) = 16·36 = (4·6)² см²;
CC₁ = 24см.
Объём призмы равен значению произведения её высоты и площади основания. Боковое ребро прямой призмы является также и высотой.Площадь трапеции равна значению произведения полусуммы оснований и высоты трапеции.V = CC₁·S(ABCD) = = 12·(5+11)·6 = 72·16 = 1152 см²
ответ: 1152см².
құбылыс [1] — дүниедегі объектілер мен процестердің қажетті жақтарын, танымның сатыларын бейнелейтін философиялық категориялар. Аристотель Платонның мәңгілік идеялар дүниенің түпкі мәні деген көзқарасын талдай отырып, мәні болып тұрған заттан мән бөлек, мәңгі өмір өмір сүре алмайды деген тұжырым жасайды. Оның пікірі бойынша, мән тек сезімдік заттың игілігінде ғана бола алмайды. Кант бізден тыс дүниедегі мәннің болу мүмкіндігін мойындай отырып, оны танудың белгілі бір шегі бар екенін айтты. Гегель мәнге құбылыс тән, ал құбылыс — мәннің, яғни “абсолюттік идеяның” сезімдік нақтылығын білдіреді дей келе, Мән және құбылыстың жалаң қатынас емес, тереңде өтіп жататын қатынастардың тұтас бір аясы екенін айтты. Мән және құбылыс бүтіннің өз аясында ішкі айырмашылықтарға жіктелу қатынасы мен формасы, оның әр түрлі жақтарының өзара бірлігі, тұтастығы әрі бір-біріне қайшылығы, қарама-қарсылығы болып табылады. Мән қандай да болмасын дербес процестің негізгі жағы. Яғни, біртектес құбылыстардың не нәрсе екендігін олардың тек ішкі мәнін анықтау арқылы білуге болады. Мән өзін тек құбылыстары арқылы анықтай алады. Құбылыстар сан алуан. Бір мәннің өзі көптеген формада көрініп, қалыптасады, дамиды. Құбылыс — мәннің әр сәттегі өзгерген белгілі бір түрі, оның басқаша даму не өзгеру формасы. Мәнді тек көріну формалары арқылы, ал көріну формаларын тек мән арқылы түсінуге болады. Құбылыс бір мезетте жоқ болатын өткінші нәрсе емес. Әрбір жаңа құбылыста мән өзгереді, оның осы өзгерген мазмұны — оның басқаша түзілуі, басқа түрде қайта жаңаруы. Мән және құбылыс тығыз байланысты. Дүниеде өзін құбылыс арқылы білдірмейтін мән болмайды. Сол секілді мәнсіз, мағынасыз құбылыс та жоқ.
Объяснение:
ОСЫ БОЛЫП ҚАЛАР