от дивись в тебе є координатна площина.
i в тебе є координата А(5;4) 5знаходиться на осi X a 4 знахдиться на осi Y. Перша цифра завжди знаходиться на осi X а друга завжди на Y
ось X завжди вертикальна а ось Y горизонтальна
якщо число з мiнусом i воно перше то воно йде в нижню частину осi X а на осi Y в лiву
є координата 5 ти вiдраховуєш 5 клiтинок в гору а якщо координата -5 то в низ вiдраховуєш 5 клiтинок якщо цифра тобто координата друга а не перша по щоту то вже при числi 4 вiдраховуєш в право 4 клiтинки а якщо координата -4 то в лiво вiдраховуєш 4 клiтинки. А коли поставив(ла) точки проводиш поних перпендикулярнi лiнiї i в мicцi їхнього перетину буде точка А
Объяснение:
A(x1,y1)
B(x2,y2)
C(x3,y3)
program q;
var x1,x2,y1,y2,x3,y3:integer;
ab,ac,alp,bet,alfa,s:real;
begin
write('введите координаты точки A: ');
read(x1);
readln(y1);
write('введите координаты точки B: ');
read(x2);
readln(y2);
write('введите координаты точки C: ');
read(x3);
readln(y3);
ab:=sqrt(sqr(x2-x1)+sqr(y2-y1));
ac:=sqrt(sqr(x3-x1)+sqr(y3-y1));
alp:=arctan((y2-y1)/(x2-x1));
bet:=arctan((y3-y1)/(x3-x1));
alfa:=bet*2-alp;
s:=sin(alfa)*(ab*ac)/2;
writeln('площадь треугольника=',s);
readln
end.