Ед құруға көмектесіңіз.
b. Параллелепипед құрудың дұрыс әрекеттер тізбегін орнатыңыз.
№ Әрекет
жоғары тарту
төртбұрышты қажетті жаққа созамыз
Бастапқы нүктені басу (төртбұрыштың бірінші бұрышы)
пернетақтадан «50cm» теру және «Enter» басу
пернетақтадан «30cm;40cm» теру және «Enter» басу
«фигура» құралын таңдау, «Төртбұрыш» формасын таңдау
«басу/тарту» құралын таңдау
негізін басу
2. Құрал-саймандардың атауын жазыңыз.
Sketchup құрал-саймандары:
Push / Pull (басу / тарту), Follow Me (менің артымнан жүр), Offset (Контур), Select (таңдау), Eraser (өшіргіштер), Arc (доға), Paint Bucket (Палитра), Orbit (сахнаның көрінісін айналдыру), Zoom (Лупа), Lines(Сызық), Rotate (Айналу), Move (Орын ауыстыру), Shapes(Фигуралар), Push / Pull (басу / тарту), Tape Measure (Рулетка)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
3. Саяжай моделінің екі көрсетілімін салыстырыңыз.
а) Моделдердің бір-бірінен ерекшелігін сипаттаңыз.
4. Фигураны құрудың дұрыс ретін анықтаңыз.
1 2 3 4
var r_1,r_2,r_3,ch : integer;
begin
writeln('ch = ');
readln(ch);
r_1 = random(50) - 25; {рандомные числа в районе от -25 до 25}
r_2 = random(50) - 25;
r_3 = random(50) - 25;
writeln('r_1 = ',r_1);
writeln('r_2 = ',r_2);
writeln('r_3 = ',r_3);
if r_1 < ch then
begin
writeln('r_1 < ch');
end;
if r_1 = ch then
begin
writeln('r_1 = ch');
end;
if r_1 > ch then
begin
writeln('r_1 > ch');
end;
if r_2 < ch then
begin
writeln('r_2 < ch');
end;
if r_2 = ch then
begin
writeln('r_2 = ch');
end;
if r_2 > ch then
begin
writeln('r_2 > ch');
end;
if r_3 < ch then
begin
writeln('r_3 < ch');
end;
if r_3 = ch then
begin
writeln('r_3 = ch');
end;
if r_3 > ch then
begin
writeln('r_3 > ch');
end;
end.