Гіперпосилання в Microsoft PowerPoint дає змогу змінити порядок переходу з одного слайда на інший, відкривати веб-сторінки або інші файли за до відповідних програм. Якщо презентація містить гіперпосилання, то вона має розгалужену структуру, оскільки в режимі демонстрації користувач може обрати за власним бажанням послідовність відображення слайдів за до запропонованих гіперпосилань. Гіперпосилання можна додати як до тексту, так і до малюнка чи іншого об’єкта слайда. Виконати перехід за гіперпосиланням можна лише в режимі демонстрації. Фрагмент тексту, що є гіперпосиланням, відрізняється від іншого тексту на слайді: крім підкреслювання, цей фрагмент має інший колір символів, що визначається колірною схемою обраного шаблону оформлення. В режимі показу слайдів при наведенні вказівника мишки на гіперпосилання він набуває вигляду руки.
Щоб додати гіперпосилання, необхідно виділити на слайді потрібний об’єкт , наприклад фрагмент тексту, зображення тощо, та виконати вказівку меню Вставка/Гіперпосилання або відповідну вказівку контекстного меню.
У лівій частині діалогового вікна Додавання гіперпосилання потрібно вибрати тип об’єкта на який буде здійснюватися перехід за гіперпосиланням: файл або веб-сторінка, місце в документі (тобто інший слайд поточної презентації), новий документ чи електронна пошта.
У разі використання гіперпосилань на інші слайди презентації використовують ефект прихованих слайдів. Приховані слайди в режимі демонстрації відображаються лише тоді, коли перехід на них задано гіперпосиланням, в іншому випадку відтворюється слайд, наступний за прихованим.
Щоб зробити слайд прихованим, треба виділити його та виконати вказівку Приховати слайд з меню Показ слайдів або з контекстного меню.
Объяснение:
возможность быстрого поиска информации широкие возможности навигаций
Объяснение:
Технология мультимедиа положена в основу создания всевозможных мультимедийных продуктов, характерными особенностями которых являются:
- объединение в одном продукте текстовой, графической, аудио-, видеоинформации, анимаций;
- наличие интерактивного (диалогового) режима работы;
- возможность быстрого поиска информации;
- широкие возможности навигаций;
- возможность работы в реальном времени, в замедленном или в ускоренном темпе;
- дружественный пользовательский интерфейс.
Например, в компьютерной игре задействованы графика и аудиоинформация.
// №1 а)
function Fact(n:integer):integer;
var
rez, i:integer;
begin
rez := 1;
for i := 1 to n do
rez := rez * i;
Fact := rez;
end;
function Pow(a, x:integer):integer;
var
rez, i:integer;
begin
rez := 1;
for i := 1 to x do
rez := rez * a;
Pow := rez;
end;
var
n, i:integer;
R:real;
begin
r := 0;
write('n = '); readln(n);
for i := 1 to n do
begin
r := r + Pow(-1, i mod 2) * (i + 1) / Fact(i);
end;
writeln('R = ', r);
end.
// №1 б)
function Fact(n:integer):integer;
var
rez, i:integer;
begin
rez := 1;
for i := 1 to n do
rez := rez * i;
Fact := rez;
end;
function Summ(n:integer):real;
var
i:integer;
rez:real;
begin
rez := 1;
for i := 2 to n do
rez := rez + 1/i;
Summ := rez;
end;
var
n, i:integer;
R:real;
begin
r := 0;
write('n = '); readln(n);
for i := 1 to n do
begin
r := r + Fact(i)/Summ(i);
end;
writeln('R = ', r);
end.
// №2 а)
function Fact(n:integer):integer;
var
rez, i:integer;
begin
rez := 1;
for i := 1 to n do
rez := rez * i;
Fact := rez;
end;
function Pow(a:real; x:integer):real;
var
i:integer;
rez:real;
begin
rez := 1;
for i := 1 to x do
rez := rez * a;
Pow := rez;
end;
var
n, i:integer;
R, x:real;
begin
r := 0;
write('n = '); readln(n);
write('x = '); readln(x);
for i := 1 to n do
begin
r := r + Pow(x, i) / Fact(i);
end;
writeln('R = ', r);
end.
// №2 б)
function Pow(a:real; x:integer):real;
var
i:integer;
rez:real;
begin
rez := 1;
for i := 1 to x do
rez := rez * a;
Pow := rez;
end;
var
n, i:integer;
R, x:real;
begin
r := 1;
write('n = '); readln(n);
write('x = '); readln(x);
for i := 1 to n do
begin
r := r * (i / (i + 1) - Pow(cos(x), i)) ;
end;
writeln('R = ', r);
end.