М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Boss21888
Boss21888
03.06.2020 07:43 •  Информатика

AHK Нужно написать ахк скрипт
который должен делать:
(в цикле)
клик правой кнопкой мышки(1 раз)
нажать на клавишу D на 250 милисекунд
Только ахк скрипт

👇
Открыть все ответы
Ответ:
лольтоаш
лольтоаш
03.06.2020
В даний час рінок програмного забіспічення переповнений різними програмами і редакторами, дозволяють обробляти і редагувати цифрові фото. Людині, не дуже добре розуміє особливості тих чи інших програмних засобів, деколи дуже складно розібратися в цьому різноманітті софту. Однак, правильний вібір  програмних засобів для вирішення конкретної задачі по обробці фотознімків є одним із запорук успіху отримання закінчених фотографій. Говорячи про графічних редакторах, перш за все, необхідно відзначити, що всі цифрові зображення поділяються наіекторні і точкові. У першому випадку зображення побудовані з різних  геометричних елементів або примітивів (відрізків, трикутників, прямокутників або кіл). Тому векторна графіка дозволяє легко маніпулювати масштабом зображення без яких би то не було геометричних спотворень, а тому широко використовується для побудови шрифтів, мальованих зображень, в оформительской і видавничій роботі. Наприклад, дуже популярним редактором для обробки векторних зображень є програма Adobe Illustrator, яка часто застосовується у видавничій справі для підготовки до друку мальованих ілюстрацій для газет, журналів та книг. Але я не обмежуся оглядом всього однієї програми і опишу кілька їх типів. 
Графічний редактор - програма (або пакет програм), що дозволяє створювати і редагувати двовимірні зображення за до комп'ютера 
4,5(50 оценок)
Ответ:
dashabelosh
dashabelosh
03.06.2020
Var
a : array[1..10] of word;
max : word;
begin
   
  randomize;
 
  for I : byte := 1 to 10 do
  a[i] := random(1, 60000);

  max := 0;
  for I : byte := 1 to 10 do
  if a[i] > max then max := a[i];

  writeln(max*3);

end.

Добавлю и объяснение. Алгоритм заполняет целочисленный массив из десяти элементов случайными числами. Возможны диапазон числе: от 1 до 60000. Затем в следующем цикле выискивается максимальное число, которое выдал генератор случайных чисел. В строке writeln выводится значение этого числа умноженное на три.
4,4(43 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ