Объяснение:
#include <iostream>
#include <cmath>
double f(double x) {
return (x + 1) * sin(pow(x, 1.0/3));
}
double integrate(double a, double b, double epsilon) {
int n = 1;
double h = b - a;
double integral_prev = (f(a) + f(b)) * h / 2;
double integral_curr = 0.0;
do {
double sum = 0.0;
double x = a + h / 2;
for (int i = 0; i < n; i++) {
sum += f(x);
x += h;
}
integral_curr = (integral_prev + h * sum) / 2;
h /= 2;
n *= 2;
} while (std::abs(integral_curr - integral_prev) > epsilon);
return integral_curr;
}
int main() {
double a = 1.0;
double b = 9.0;
double epsilon = 1e-4;
double result = integrate(a, b, epsilon);
std::cout << "Result: " << result << std::endl;
return 0;
}
В этом коде используется метод численного интегрирования, известный как метод тrapеций. Он последовательно уточняет приближение интеграла, уменьшая шаг интегрирования и проверяя достижение заданной погрешности epsilon. Результат вычислений выводится на экран.
Примечание: Данный код предоставляет только приближенное численное решение интеграла. Если требуется аналитическое решение, оно может быть найдено путем анализа функции и применения соответствующих методов аналитического интегрирования.
// Підключення LED-матриці та налаштування
// LED-матриця повинна мати 6 рядків та 7 стовпців
const matrixRows = 6;
const matrixColumns = 7;
// Функція для виведення випадкового числа на LED-матрицю
function showRandomNumber() {
// Генерування випадкового числа від 1 до 6
const randomNumber = Math.floor(Math.random() * 6) + 1;
// Створення LED-матриці з випадковим числом
const matrix = [];
for (let row = 0; row < matrixRows; row++) {
const matrixRow = [];
for (let col = 0; col < matrixColumns; col++) {
matrixRow.push(row === 0 || row === matrixRows - 1 || col === 0 || col === matrixColumns - 1 ? '#' : ' ');
}
matrix.push(matrixRow);
}
// Встановлення випадкового числа на LED-матрицю
const numberPattern = getNumberPattern(randomNumber);
for (let row = 0; row < numberPattern.length; row++) {
for (let col = 0; col < numberPattern[row].length; col++) {
if (numberPattern[row][col] === '#') {
matrix[row + 1][col + 1] = '#';
}
}
}
// Виведення LED-матриці
for (let row = 0; row < matrix.length; row++) {
console.log(matrix[row].join(''));
}
}
// Функція для отримання шаблону числа на LED-матриці
function getNumberPattern(number) {
// Шаблони чисел від 1 до 6 на LED-матриці
const numberPatterns = [
[
' # ',
'## ',
' # ',
' # ',
'###'
],
[
'## ',
' #',
'## ',
'# ',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'# ',
'# ',
'###',
' #',
' #'
],
[
'###',
'# ',
'## ',
' #',
'###'
]
];
// Перевірка чи передане число знаходиться в допустимому діапазоні
if (number >= 1 && number <= 6) {
return numberPatterns[number - 1];
}
// Якщо передано неправильне число, повертаємо порожній шаблон
return Array(matrixRows).fill(' '.repeat(matrixColumns));
}
// Функція для показу випадкового числа кожні 2 секунди
function startRandomNumberDisplay() {
showRandomNumber();
setInterval(showRandomNumber, 2000);
}
// Запуск програми
startRandomNumberDisplay();
Ось приклад реалізації програми на JavaScript, яка показує випадкове число від 1 до 6 на LED-матриці з інтервалом в 2 секунди:
javascript
// Підключення LED-матриці та налаштування
// LED-матриця повинна мати 6 рядків та 7 стовпців
const matrixRows = 6;
const matrixColumns = 7;
// Функція для виведення випадкового числа на LED-матрицю
function showRandomNumber() {
// Генерування випадкового числа від 1 до 6
const randomNumber = Math.floor(Math.random() * 6) + 1;
// Створення LED-матриці з випадковим числом
const matrix = [];
for (let row = 0; row < matrixRows; row++) {
const matrixRow = [];
for (let col = 0; col < matrixColumns; col++) {
matrixRow.push(row === 0 || row === matrixRows - 1 || col === 0 || col === matrixColumns - 1 ? '#' : ' ');
}
matrix.push(matrixRow);
}
// Встановлення випадкового числа на LED-матрицю
const numberPattern = getNumberPattern(randomNumber);
for (let row = 0; row < numberPattern.length; row++) {
for (let col = 0; col < numberPattern[row].length; col++) {
if (numberPattern[row][col] === '#') {
matrix[row + 1][col + 1] = '#';
}
}
}
// Виведення LED-матриці
for (let row = 0; row < matrix.length; row++) {
console.log(matrix[row].join(''));
}
}
// Функція для отримання шаблону числа на LED-матриці
function getNumberPattern(number) {
// Шаблони чисел від 1 до 6 на LED-матриці
const numberPatterns = [
[
' # ',
'## ',
' # ',
' # ',
'###'
],
[
'## ',
' #',
'## ',
'# ',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'# ',
'# ',
'###',
' #',
' #'
],
[
'###',
'# ',
'## ',
' #',
'###'
]
];
// Перевірка чи передане число знаходиться в допустимому діапазоні
if (number >= 1 && number <= 6) {
return numberPatterns[number - 1];
}
// Якщо передано неправильне число, повертаємо порожній шаблон
return Array(matrixRows).fill(' '.repeat(matrixColumns));
}
// Функція для показу випадкового числа кожні 2 секунди
function startRandomNumberDisplay() {
showRandomNumber();
setInterval(showRandomNumber, 2000);
}
// Запуск програми
startRandomNumberDisplay();
Ця програма генерує випадкове число від 1 до 6 та відображає його на LED-матриці. Шаблони чисел на LED-матриці збережені в масиві numberPatterns. Функція showRandomNumber генерує випадкове число, створює LED-матрицю згідно з шаблоном числа та виводить її в консоль. Функція startRandomNumberDisplay викликає функцію showRandomNumber для відображення випадкового числа кожні 2 секунди за до функції setInterval.
7 символов, нумеруем от 0 до 6
5 в 2СС = 110, 3 бита нужно для хранения 1 символа
всего 15*30*3 = 1350 бит = 168 байт