М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

3. Укажите недостающее понятие. а) человек мозг их компьютер
Клавиатура
Системный блок
Память
компьютер
Процессор
б) человек - записная книжка
Оперативная память
жёсткий диск
Системный блок
Долговременная память​

👇
Ответ:

процессор

жесткаий диск

4,8(21 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
GOKAS
GOKAS
26.05.2022

Для підрахунку кількості слів в реченні використовують мову програмування Си, можна скористатися наступним алгоритмом:

Оголосити змінну "count" і встановити її значення на 1. Це буде вихідне значення кількості слів в реченні.

Зчитати речення з вхідного потоку або ввести його з клавіатури.

Пройтися по кожному символу у реченні.

Перевірити, чи поточний символ є пробілом. Якщо так, збільшити значення "count" на 1.

Продовжити перевірку кожного символу до кінця речення.

Вивести значення "count", яке представляє кількість слів в реченні.

Ось приклад коду на мові програмування Си, який виконує цей алгоритм:

#include <stdio.h>

int main() {

int count = 1;

char sentence[100];

printf("Введіть речення: ");

gets(sentence);

for (int i = 0; sentence[i] != '\0'; i++) {

if (sentence[i] == ' ') {

count++;

}

}

printf("Кількість слів у реченні: %d\n", count);

return 0;

}

Будь ласка, зверніть увагу, що функція gets() використовується тут для отримання речення з клавіатури. Проте, варто зауважити, що ця функція не є безпечною і може призвести до переповнення буфера. Рекомендується використовувати безпечні функції для отримання введених даних, такі як fgets().

4,4(82 оценок)
Ответ:
ibragimgadjizad
ibragimgadjizad
26.05.2022

#include <iostream>

#include <limits>

int main() {

// Инициализация начальных значений

int playerCoins = 1000;

std::string character;

std::string weapon;

// Вывод доступных персонажей и оружия

std::cout << "Доступные персонажи: A, B, C" << std::endl;

std::cout << "Доступное оружие: X, Y, Z" << std::endl;

// Выбор персонажа

std::cout << "Выберите персонажа (A, B, C): ";

std::cin >> character;

// Проверка на ошибку ввода

if (character != "A" && character != "B" && character != "C") {

std::cout << "Ошибка ввода. Выбран недопустимый персонаж." << std::endl;

return 1;

}

// Выбор оружия

std::cout << "Выберите оружие (X, Y, Z): ";

std::cin >> weapon;

// Проверка на ошибку ввода

if (weapon != "X" && weapon != "Y" && weapon != "Z") {

std::cout << "Ошибка ввода. Выбрано недопустимое оружие." << std::endl;

return 1;

}

// Проверка на доступность средств

int characterCost = 500;

int weaponCost = 300;

if (playerCoins < characterCost || playerCoins < weaponCost) {

std::cout << "Нехватка средств." << std::endl;

return 1;

}

// Вычитание стоимости из кошелька игрока

playerCoins -= characterCost;

playerCoins -= weaponCost;

// Вывод выбора игрока и состояния кошелька

std::cout << "Выбранный персонаж: " << character << std::endl;

std::cout << "Выбранное оружие: " << weapon << std::endl;

std::cout << "Остаток на счете: " << playerCoins << " монет" << std::endl;

return 0;

}

4,6(26 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ