М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
хельгааа1
хельгааа1
02.09.2022 05:52 •  Информатика

Меруерт распечатала 3D-фигуру за 32 минуты, а Елдос - за 56 минут. Почему фигуры распечатались в разное время?
Объясните

👇
Открыть все ответы
Ответ:

Сьогодні мультимедіа-технології - один із перспективних напрямів у інформатизації навчального процесу. Мультимедіа- та гіпермедіа-технології інтегрують у собі потужні розподілені освітні ресурси, що здатні забезпечити середовище для формування та розвитку ключових компетентностей, до яких відносяться в першу чергу інформаційна й комунікативна.

Мультимедіа- та телекомунікаційні технології відкривають принципово нові методичні підходи до організації педагогічного процесу в системі загальної освіти. Не менш важливим є й те, що інтерактивні технології на основі мультимедіа дозволять розв’язати проблему "провінціалізму" сільської школи як на базі Інтернет-комунікацій, так і за рахунок інтерактивних СD-курсів і використання супутникового Інтернету у школах.

Мультимедіа ‑ це система комплексної взаємодії візуальних і аудіоефектів під управлінням інтерактивного програмного забезпечення з використанням сучасних технічних і програмних засобів, які об’єднують текст, звук, графіку, фото, відео тощо в одному цифровому відтворенні. •

Упровадження в педагогічний процес мультимедіа-технологій виявило ряд позитивних чинників і низку важких моментів і утруднень. Так, організація занять із використанням мультимедіа-технологій і спеціальний медіапроектор дає можливість наочно демонструвати можливості програмного забезпечення та економити час, інтенсифікуючи тим самим вивчення навчального матеріалу. У той же час з’являються додаткові вимоги до підготовки мультимедійних матеріалів учителем і організації самого уроку.

     

Включення інформаційних мультимедійних технологій робить процес навчання більш технологічним і більш результативним. Так, на цьому шляху є труднощі, є помилки, не уникнути їх і в майбутньому. Але є головний успіх  ‑ інтерес учнів, їх готовність до творчості, потреба в одержані нових знань і відчуття самостійності. Комп’ютер дозволяє робити уроки не схожими один на інші. Це відчуття постійної новизни сприяє розвитку в учнях інтересу до навчання.

Використання мультимедіа на уроці через інтерактивність, що здатна структурувати та візуалізувати інформацію, підсилює мотивацію учнів, активізуючи їх пізнавальну діяльність, як на рівні свідомості, так і підсвідомості.

4,4(46 оценок)
Ответ:
Lissa000
Lissa000
02.09.2022
#include <iostream>#include <ctime>//Бібліотека для рандомуusing namespace std;int main(){ int array[10];//Масив int Max_Num=0,Min_Num=0;// Мінімальне і Максимальне числа bool Positive_or_negative=0;//Число додатнє чи відємне srand(time(NULL));//Рандом.Кожний раз інший. for(int i=0;i<10;++i) { Positive_or_negative=rand()%2; if(Positive_or_negative==false)//якщо Positive_or_negative==0 { array[i]=-(rand()%10);//Рандом від -10...0 } else { array[i]=rand()%10;//Рандом від 0...10 } if(array[i]>Max_Num)//Пошук макс. числа { Max_Num=array[i]; } if(array[i]<Min_Num)//Пошук Мін. числа { Min_Num=array[i]; } cout<<array[i]<<" "; } cout<<endl<<"Max. number is:"<<Max_Num<<endl;//Вивід максимально числа cout<<"Min. number is:"<<Min_Num<<endl;//Вивід мінімально числа system("pause>>void");//закінчення программи.}
4,8(5 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ