from turtle import * # призвать черепашку
shape ("turtle")
speed(0) # скорость
width(4) # ширина
color("purple") # изменить цвет
goto(-80,0)
goto(-80,40)
goto(0,40)
goto(0,-60)
goto(-80,-60)
goto(-80,0)
up()
goto(-40,40)
down()
goto(-40,-60)
up()
color("blue") # изменить цвет
goto(-100,60)
down()
goto(0,160)
goto(100,60)
goto(-100,60)
goto(-100,-140)
goto(100,-140)
goto(100,60)
up()
color("brown") # изменить цвет
goto(0,-140)
down()
goto(0,-120)
goto(100,-120)
goto(100,-140)
goto(0,-140)
up()
goto(20,-120)
down()
goto(20,20)
goto(80,20)
Объяснение:
Можешь поменять что-то на свой вкус. Удачи в обучении :)
Відповідь:
import random
print("ВАС ВІТАЄ ГРА КАМІНЬ - НОЖИЦІ - ПАПІР.")
name = input("Як я можу до Вас звертатися? ")
print("ПРИЙНЯТО. ГРА ПОЧАЛАСЯ!")
choices = ["камінь", "ножиці", "папір"]
while True:
player = input(f"{name}, ваш хід: ")
print("Компʼютер робить свій хід...")
computer = choices[random.randint(0, 2)]
if player.lower() == computer:
print('\033[34mНІЧИЯ!\033[0m')
elif (player.lower() == "камінь" and computer == "ножиці") or(player.lower() == "ножиці" and computer == "папір") or (player.lower() == "папір" and computer == "камінь"):
print('\033[32mСУПЕР! ВИ ПЕРЕМОГЛИ!\033[0m')
else:
print(f"\033[31mНАЖАЛЬ, КОМПʼЮТЕР ПЕРЕМІГ, ВІН ОБРАВ {computer.upper()}. СПРОБУЙТЕ ЩЕ РАЗ.\033[0m")
yesorno = input(f"{name}, чи бажаєте Ви продовжити гру? (так/ні): ")
if yesorno.lower() == "так":
print('ЧУДОВО!')
continue
else:
print("ШКОДА. ДО ЗУСТРІЧІ!")
break
Пояснення:
Використовую тут такі методи input, print, random.randint, lower() і тд, цикли (if, elif else), а також команди continue і break. Повідомте, якщо потрібно щось пояснити.