АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6
лі-
ко-
ті-
«Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями»
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся вимог безпеки
1, Відкрийте середовище Scratch 2.
2. Складіть проект, у якому виконавець 4 рази зіграє деяку мело-
дію, якщо буде натиснуто клавішу пропуск, або переміститься
на 100 кроків униз, якщо буде натиснуто клавішу стрілка вниз.
3. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 6_1.
1. Складіть проект, у якому виконавець, поки до нього не дотор-
кнеться миша, буде повторювати такі дії: рухатися вправо, якщо
буде натиснуто клавішу стрілка вправо, або рухатися вліво,
Якщо буде натиснуто клавішу стрілка вліво.
5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 6_2.
6. Закрийте середовище
Внимание! Если программа не работает, обновите версию!
№1
begin
var a:=ArrRandom(ReadInteger('n='),-50,50); a.Println;
Writeln('Количество отрицательных значений ',a.Where(t->t<0).Count);
end.
Пример
n= 15
3 39 3 2 43 43 -37 -2 -50 3 -25 15 -7 4 21
Количество отрицательных значений 5
№2
begin
var (m,n):=ReadInteger2('Количество строк и столбцов в массиве:');
Writeln('*** Исходный массив ***');
var a:=MatrRandom(m,n,-99,99);
a.Println(4); Writeln(4*a.ColCount*'-');
var k:=ReadInteger('k=');
if a.ElementsByRow.Any(t->t>k) then Writeln('Есть')
else Writeln('Нет')
end.
Пример
Количество строк и столбцов в массиве: 5 8
*** Исходный массив ***
-9 48 -98 -35 -33 -29 44 -32
-33 -48 -62 11 45 53 52 90
-96 -1 68 -21 15 -72 -78 -28
44 15 -53 -33 -27 89 -60 -49
28 -73 -99 81 23 -9 -93 -66
k= 92
Нет