ответ:команди тіла циклу, після чого знову обчислюється значення логічного виразу, і якщо це значення знову true, то знову виконуються команди тіла циклу, після чого знову обчислюється значення логічного виразу; якщо значення логічного виразу дорівнює false, то команди тіла циклу не виконуються, а виконується команда, наступна за циклом.
Звертаємо вашу увагу:
• якщо в тілі циклу лише одна команда, то операторні дужки begin і end можна не ставити;
• серед команд тіла циклу можуть бути й лінійні фрагменти, і розгалуження, й інші цикли.
Розглянемо задачу, алгоритм розв’язування якої містить цикл з передумовою.
Задача. Скільки потрібно взяти доданків, перший з яких дорівнює заданому д ійсному числу, а кожний наступний на 3 більший від попереднього, щоб їхня сума перевищила 100?
Даними цієї задачі є перший доданок. Вводитимемо його в поле.
Перед початком циклу присвоїмо змінній s, яку використаємо для збереження суми, значення першого доданка. А змінній п, яку використаємо для збереження кількості взятих доданків, присвоїмо значення 1, бо в сумі вже враховано один (перший) доданок.
До суми потрібно додавати наступні доданки, поки ця сума буде меншою, або дорівнюватиме 100. Тому логічний вираз у заголовку циклу матиме вигляд s <= 100. У тілі циклу шукатимемо наступний доданок, додаватимемо його до поточного значення суми і збільшуватимемо кількість доданих доданків на 1.
Объяснение:
Плюсы использования Scratch
1. Составляющие
Вы можете наполнить scratch чем вашей душе угодно, без необходимости связываться с поддержкой или покупки дополнительных лицензий. Захотелось использовать ! Попробовать Einstain Bot ? К вашим услугам !
Просто добавь этот функционал в файл конфигурации при создании организации.
2. Source Driven Development
Позволяет свободно пользоваться такими инструментами как GitHub, что даёт возможность легко переключаться между версиями текущего проекта в случае возникновения проблем. При этом не мешая остальным разработчикам.
3.Тестирование
Такая возможность разделение версий проекта позволяет тестировать отдельные версии и элементы, не дожидаясь прихода QA.
Один большой минус
Данные…
Например приложение имеет 40 кастомных объектов. И представим, что они все между собой как-то связанны. И теперь для решения мелкого бага понадобиться создать 30 записей, просто для тестирования проблемы, что может занять больше времени, чем сама работа над ошибкой.
Это может привести к плохой привычке использовать одну и туже организацию для нескольких случаев, ведь так вам не придётся создавать эти данные снова. И тут наступит день, когда жизнь скретч организации истечет… Тестирование тоже не простое занятие, и у тестировщиков должны быть свои scratch организации, у них тоже не будет данных для тестирования.
Тут есть одно интересное решение, с файлом для импорта, но его тоже потребуется постоянно держать обновлённым для всех. А как вы выходили из таких положений ?
Объяснение: