М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
aigulkordai
aigulkordai
16.06.2020 00:44 •  Информатика

НАПИСАТЬ КОД НА VISUAL BASIC НАПИСАТЬ КОД НА VISUAL BASIC , КОТОРЫЙ БУДЕТ ВЫВОДИТЬ НАИБОЛЬШЕЕ ПОЛОЖИТЕЛЬНОЕ ЧИСЛО СРЕДИ ОТРИЦАТЕЛЬНЫХ

👇
Ответ:
kriskamai2002
kriskamai2002
16.06.2020

Родос рллр688з98ш66

4,8(62 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
dima2845
dima2845
16.06.2020

За до команд групи Рух створюють події переміщення виконавця по сцені. Так само, яку кінозалі можна знайти місце за купленим квитком, розташування виконавця визначається двома числами: X — позицією в рядку та Y-позицією у стовпці. У центрі сцени X = 0 та Y = 0. Якщо виконавця перемістити по горизонталі від центра праворуч, то його позиція в рядку відповідатиме X = а, де а — кількість кроків праворуч. Якщо виконавця переміщувати у зворотному напрямку, то вираз позиції у рядку набуде вигляду X = -а, де а — кількість кроків, а знак «->> вказує на напрямок руху — ліворуч. Аналогічно при русі вгору від центра Y = а, а вниз — Y =-а. Число a називають параметром команди, значення якого можна змінювати при складанні алгоритму.

Виконавець алгоритму в середовищі Скретч може також змінювати свій вигляд: колір і відображення. Так само, як зображають у коміксах, виконавець може «говорити» чи «думати». Такі команди зібрані у групі Вигляд

Викликати графічний редактор середовища Скретч можна за до вказівки Малювати або Редагувати вкладки Образи.

Зміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни образу виконавця.

Скільки виконавців можна використовувати у проекті Скретч?

У проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців.

Кожен із них виконуватиме свої дії на сцені за окремою програмою, що складає людина, яка працює з цим середовищем.

Для розробки проекту часто використовують різні графічні зображення, з якими можуть бути пов’язані події на сцені. Наприклад, якщо виконавець Рибка торкається краю акваріума — має повернутись у зворотному напрямку. Є графічні зображення. які використовують тільки для створення сцени проекту, наприклад, фон сцени або інше.

Образи виконавців, фон сцени і графічні зображення на сцені є об’єктами. їх список відображається під сценою

4,6(12 оценок)
Ответ:
Kira2103
Kira2103
16.06.2020
Существует три философские концепции информации: 1. Атрибутивная концепция. Информация является свойством всего сущего, всех материальных объектов мира. Информация — атрибут всех материальных объектов. 2. Функциональная концепция. Информация возникла вместе со Вселенной. Информация проявляется в воздействии одних объектов на другие, в изменениях, к котоым такие воздействия приводят. Информация — это атрибут, свойственный только живой природе. 3. Антропоцентрическая концепция. Информация существует лишь в человеческом сознании, в человеческом восприятии. Информационная деятельность присуща только человеку и происходит в социальных системах. Создавая информационную технику, человек создает инструменты для своей информационной деятельности
4,4(39 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ