М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Ученицав
Ученицав
02.08.2022 16:15 •  Информатика

В каких отраслях используют 3dмоделирование

👇
Ответ:
Eva2772
Eva2772
02.08.2022

Реклама и маркетинг

Производство мебели

Авиация

Энергетика

Судостроение

4,6(36 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
СашкаО
СашкаО
02.08.2022

Объяснение:

Відповідь:

Помилки та причини їх появи на етапах життєвого циклу

Помилка - це стан програми, при якому генеруються неправильні результати. Причиною помилок є недоліки в операторах програми або в технологічному процесі її розроблення, що призводить до неправильного перетворення вхідної інформації у вихідну. Дефект у програмі виникає внаслідок помилок розробника. Він може міститися у вхідних або проектних специфікаціях, текстах кодів програм, в експлуатаційній документації тощо. Відмова - це неможливість виконувати функції, визначені вимогами й обмеженнями. Вона виникає внаслідок таких причин:

o помилкової специфікації або пропущеної вимоги (специфікація точно не відображає припущення користувача);

o наявність вимоги, яку неможливо виконати на цій апаратурі і ПЗ;

o помилки у проекті програми (приміром, базу даних спроектовано без захисту від несанкціонованого доступу користувача, а захист потрібен);

o помилки в алгоритмі.

Помилки у ПЗ можна класифікувати відповідно до їхнього розподілу за етапами життєвого циклу і джерел їхнього виникнення:

1) ненавмисне відхилення розробників від робочих стандартів або планів реалізації;

2) специфікації функціональних та інтерфейсних вимог без дотримання стандартів розроблення;

3) недосконала організація процесу розроблення.

Помилки можуть виникати під час розроблення програмного забезпечення на різних етапах життєвого циклу. Розглянемо детальніше ці етапи.

1. Етап аналізу вимог. У визначенні вхідної концепції системи та опису вхідних вимог замовника виникають помилки аналітиків, коли вони формулюють специфікації верхнього рівня і будують концептуальну модель ПрО.

Характерні помилки:

o неадекватність опису специфікаціям вимог кінцевих користувачів;

o некоректність специфікації взаємодії програмного забезпечення із середовищем функціонування або з користувачами;

o невідповідність вимог замовника окремим і загальним властивостям програмного забезпечення;

o некоректність опису функціональних характеристик;

o незабезпеченість інструментальними засобами підтримки всіх аспектів реалізації вимог замовника тощо.

2. Етап проектування компонент. Помилки під час проектування компонент можуть виникати при описі алгоритмів, логіки управління, структур даних, інтерфейсів, логіки моделювання потоків даних, форматів введення-виведення тощо. В основі цих помилок лежать дефекти специфікацій аналітиків та помилок проектувальників.

Помилки можуть виникати під час:

o визначення інтерфейсу користувача із середовищем;

o опису функцій (неадекватності формулювань у проекті мети та завдань окремих компонентів, що виявляються при перевірці проекту);

o визначення процесу опрацювання інформації або зв'язків між процесами (наслідок некоректного визначення взаємозв'язків компонентів та процесів);

o визначення даних і їх структур для окремих компонент та програмного забезпечення, що в цілому некоректно задані;

o опису алгоритмів модулів та їхньої логіки, що некоректно визначені в поданому проекті модуля;

o визначення умов виникнення можливих помилок у програмі;

o порушення прийнятих для проекту стандартів та технологій

4,6(19 оценок)
Ответ:
Sasha1998rus
Sasha1998rus
02.08.2022
1)Графический редактор–это программа, предназначенная специально для рисования и редактирования изображений. Точнее, программа позволяющая вам создавать настоящие шедевры живописи прямо на вашем компьютере, или редактировать уже за ранее готовые фотографии и изображения (простой пример возможностей редактора — убрать распространенный «эффект красных глаз»).
2)Растр — изображение, построенное из отдельных элементов (точек), как правило, расположенных регулярно. В большинстве приложений компьютерной графики, растровое изображение представляется двумерным массивом точек, цвет и яркость каждой из которых задаются независимо.
Пиксел — это наименьшая единица растрового изображения, получаемого с графических систем вывода информации (компьютерные мониторы, принтеры и т. д.)
4)Графический примитив - простейший геометрический объект, отображаемый на экране дисплея или на рабочем поле графопостроителя: точка, отрезок прямой, дуга окружности или эллипса, прямоугольник и т.п.
5)Векторная графика состоит из точек линий квадратов. Качество не ухудшается при увеличении. Используется в больших плакатах, гербах...
6)Качество растрового изображения зависит от размера изображения (количества пикселей по горизонтали и вертикали) и количества цветов, которые можно задать для каждого пикселя.
7)Растровая графика позволяет создать практически любой рисунок, вне зависимости от сложности, в отличие, например, от векторной, где невозможно точно передать эффект перехода от одного цвета к другому без потерь в размере файла.
Распространённость — растровая графика используется сейчас практически везде: от маленьких значков до плакатов.
Высокая скорость обработки сложных изображений, если не нужно масштабирование.
Растровое представление изображения естественно для большинства устройств ввода-вывода графической информации, таких как мониторы (за исключением векторных устройств вывода), матричные и струйные принтеры, цифровые фотоаппараты, сканеры, а также сотовые телефоны.
4,7(21 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ