М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
anashakirova09
anashakirova09
30.12.2022 09:56 •  Информатика

В только открывшуюся секцию футбола набирают ребят. Пока что особого отбора нет, поэтому берут всех в возрасте от 6 до 14 лет включительно руководству секции посчитать, сколько фирменных футболок для будущих участников нужно заказать, если с клавиатуры вводятся возраста детей, подавших заявку.

👇
Ответ:
youngfng
youngfng
30.12.2022

Смотри рисунок.


В только открывшуюся секцию футбола набирают ребят. Пока что особого отбора нет, поэтому берут всех
4,5(89 оценок)
Ответ:
valera270607
valera270607
30.12.2022

a,b,c,d,e,f,g = map(int,input().split())

sum = 0

if a >= 6 and a <= 14:

   sum += 1

if b >= 6 and b <= 14:

   sum += 1

if c >= 6 and c <= 14:

   sum += 1

if d >= 6 and d <= 14:

   sum += 1

if e >= 6 and e <= 14:

   sum += 1

if f >= 6 and f <= 14:

   sum += 1

if g >= 6 and g <= 14:

   sum += 1

print(sum)

)))

4,6(21 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Код для примитивной "рисовалки", рисуете что хотите. Для сохранения на рабочий стол нажимаете клавишу "Enter"

// PascalABC.NET 
// Версия 3.3.5 сборка 1662 (29.04.2018)

uses GraphABC; 

begin 
Window.Title := 'Рисование мышью(Enter - сохранить на раб. стол)'; 
Pen.Color := Color.Red; 
Pen.Width := 3; 
OnMouseDown := (x,y,mb) -> MoveTo(x,y); 
OnMouseMove := (x,y,mb) -> if mb=1 then LineTo(x,y); 
var a:=System.Security.Principal.WindowsIdentity.GetCurrent.Name;
OnKeyDown:=k->if k=13 then begin
SaveWindow('C:\Users\'+copy(a,pos('\',a)+1,a.Length-pos('\',a)+1)+'\Desktop\image.png'); Window.Close; end;
end.
4,4(48 оценок)
Ответ:
Alica56
Alica56
30.12.2022
1. метод проектів. вимоги до використання методу проектівметод проектів не є принципово новим у світовій педагогіці. він застосовувався як у вітчизняній дидактиці, так і в закордонній. виник у 20-ті роки минулого століття у сша. цей метод пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими американським філософом і педагогом дж. дьюї, а також його учнем в. х. килпатріком. останнім часом цьому методу приділяється пильна увага в багатьох країнах світу. метод проектів набув поширення і популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань і можливостей їх практичного застосування для розв'язування конкретних проблем дійсності в спільній діяльності студентів. "все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосовувати" - основна теза сучасного розуміння методу проектів. метод проектів  припускає можливість вирішення деякої проблеми. у ньому передбачається, з одного боку, необхідність використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого - інтегрування знань, умінь з різних галузей науки і мистецтва. методом завбачено певну сукупність навчально-пізнавальних прийомів, що дозволяють вирішити ту чи іншу проблему шляхом самостійних дій студентів з обов'язковою презентацією чи представленням отриманих результатів, що сприяє використанню дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю.   метод проектів  - це метод в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. мета використання методу  полягає у формуванні навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні учнів (студентів) різного віку за інноваційних педагогічних технологій, якими передбачається самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність учнів (студентів). серед основних вимог до використання даного методу доцільно виділити наступні: - наявність значущої в дослідницькому або творчому плані проблеми чи і, для розв'язування якої потрібні інтегровані знання та дослідницький пошук; - практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів; - самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність студентів; - визначення кінцевої мети проектів (спільних чи індивідуальних); - визначення базових знань з різних галузей, необхідних для роботи над проектом; - використання дослідницьких методів: визначення проблеми, дослідницьких , які випливають з проблеми, висунення гіпотез щодо їх розв'язування, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отримання даних, підведення підсумків, корегування, висновки (використання в ході спільного дослідження методів мозкової атаки і "круглого столу", статистичних методів, творчих звітів, перегляду); - результати виконаних проектів мають бути певним чином оформлені (відеофільм, комп'ютерна газета, анімаційний мультфільм, веб-сторінка).   это то?
4,6(93 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ