// A)
begin
var f1 := BigInteger(1);
var f2 := BigInteger(1);
var Count := 2;
repeat
var f := BigInteger(f1 + f2);
f1 := f2;
f2 := f;
Count += 1
until Count = 40;
Write(f2)
end.
// B)
begin
var f1 := BigInteger(1);
var f2 := BigInteger(1);
var m := ReadlnInteger();
repeat
var f := BigInteger(f1 + f2);
f1 := f2;
f2 := f;
until f2 > m;
Write(f2)
end.
// C)
begin
var f1 := BigInteger(1);
var f2 := BigInteger(1);
var S := f1;
repeat
S += f2;
var f := BigInteger(f1 + f2);
f1 := f2;
f2 := f;
until f2 >= 1000;
Write(S)
end.
Объяснение:
Об'єкт редактора векторної графіки, який можна уявити як прозорий аркуш із зображеннями геометричних об'єктів та малюнків, називається "холст" або "робочий простір" (англ. canvas або workspace). На цьому холсті можна створювати, редагувати та маніпулювати різними векторними об'єктами, такими як лінії, криві, прямокутники, кола тощо, і також наносити малюнки та інші елементи на зображення. Холст зазвичай слугує робочим простором, де користувач може взаємодіяти з редактором та створювати векторні малюнки.