М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Исма124
Исма124
02.08.2021 00:39 •  Информатика

Решите в паскале, через if корова в день ест 10 кг сена и 4 кг комбикорма. на сколько дней корове хватит а кг сена и b кг комбикорма?

👇
Ответ:
Mexxfr
Mexxfr
02.08.2021
var
  a, b: real;

begin
  readln(a, b);
  writeln(a / 10 < b / 4 ? trunc(a / 10) : trunc(b / 4), ' days');
end.
4,4(18 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Notch
Notch
02.08.2021

Що таке 3D-графіка та де її використовують? 3D-графіка — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. Використання: Архітектурна візуалізація; Кінематограф; Відеоігри; Друкованій продукції; Науці та промисловості. Приклад 3D-графіки

Архітектурна візуалізація Архітектурна візуалізація – графічне відображення об’єкту або містобудівної ситуації в архітектурі. Має певну інформативн...

СЛАЙД № 3

Архітектурна візуалізація Архітектурна візуалізація – графічне відображення об’єкту або містобудівної ситуації в архітектурі. Має певну інформативність і дозволяє якнайповніше уявити зовнішні характеристики майбутньої споруди. Є ефективною формою демонстрації конкурсних проектів, створення презентацій в галузі проектування і будівництва. Архітектурна візуалізація стала спеціальним напрямом в роботі архітекторів і 3D-дизайнерів. Види візуалізації: Ручна графіка- зображення, створені уручну з дотриманням принципів нарисної геометрії. Згодом можуть піддаватися комп'ютерній пост-обробці. Комп'ютерна графіка- статична векторна або растрова графіка, анімація або панорамна візуалізація, що отримується в результаті розрахунку (рендерингу) комп'ютерної моделі об'єкта, що візуалізується, спеціальною програмою. Приклад архітектурної візуалізації

3D-графіка у відеоіграх Відеогра передбачає створення графіки, звуків та внутрішньо-ігрових текстів. Концепт-арти виконуються на папері або комп’ют...

СЛАЙД № 4

3D-графіка у відеоіграх Відеогра передбачає створення графіки, звуків та внутрішньо-ігрових текстів. Концепт-арти виконуються на папері або комп’ютері, зазвичай в кількох варіантах. На основі концепт-артів художниками затверджуються і створюються двовимірні або тривимірні моделі персонажів, предмети та декорації, для цього художники працюють в програмах, призначених для роботи із графікою. Тривимірні моделі персонажів

Кіно і 3D В кіноіндустрії тривимірна графіка використовується для: Анімації об’єктів, персонажів; Комп’ютерної генерації образів; Створення спецефе...

СЛАЙД № 5

Кіно і 3D В кіноіндустрії тривимірна графіка використовується для: Анімації об’єктів, персонажів; Комп’ютерної генерації образів; Створення спецефектів. Кадр із фільму: «Аватар»- Кадр із М/ф: «Shrek»-

Створення 3D-зображення Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки: Моделювання — створення тривимірної математичної моде...

СЛАЙД № 6

Створення 3D-зображення Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки: Моделювання — створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній. Рендеринг (візуалізація) — побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі. Виведення отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер. Модель Землі, на платформі: «Remix-3D»

Моделювання Сцена включає в себе кілька категорій об’єктів: Геометрія- побудована за до різних технік модель, наприклад будівля; Матеріали- ...

СЛАЙД № 7

Моделювання Сцена включає в себе кілька категорій об’єктів: Геометрія- побудована за до різних технік модель, наприклад будівля; Матеріали- інформація про візуальні властивості моделі, наприклад колір стін і відбиває / заломлююча здатність вікон; Джерела світла- налаштування напрямки, потужності, спектра освітлення Віртуальні камери- вибір точки та кута побудови проекції; Сили та дії- налаштування динамічних спотворень об'єктів, застосовується в основному в анімації; Додаткові ефекти- об'єкти, що імітують атмосферні явища: світло у тумані, хмари, полум'я і пр. Будинок, на платформі: «Remix-3D»

Рендеринг На цьому етапі математична (векторна) просторова модель перетворюється на пласку (растрову) картинку. Існує декілька технологій візуаліза...

СЛАЙД № 8

Рендеринг На цьому етапі математична (векторна) просторова модель перетворюється на пласку (растрову) картинку. Існує декілька технологій візуалізації, часто комбінованих разом: Z-буфер- використовується в «OpenGL» і «DirectX»; Сканлайн— розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променя з точки зору гача через уявний отвір в екрані на місці цього пікселя «в сцену» до перетину з першою поверхнею. Колір пікселя буде таким же, як колір цієї поверхні; Трасування променів— те ж, що і сканлайн, але колір пікселя уточняється за рахунок побудови додаткових променів від точки перетину променя погляду; Глобальне освітлення— розрахунок взаємодії поверхонь і середовищ у видимому спектрі випромінювання за до нтегральних рівнянь. Найпопулярнішими системами рендеринга є: Mental ray; V-Ray; Corona Renderer. Молекули — зразок зображення створене в програмі: «Rhinoceros 3D» і візуалізовано в: «V-Ray»

ПЗ для роботи з 3D-графікою Програмні пакети, що дозволяють створювати тривимірну графіку, дуже різноманітні. Останні роки стійкими лідерами в цій ...

Объяснение:

4,8(66 оценок)
Ответ:
gas2013
gas2013
02.08.2021

program sort_random_chislsa;

const n=15;

var i,j,x:integer;

a:array[1..n] of integer;

begin

for i:=1 to n do a[i]:=random(101)-50;

for i:=1 to n do write(a[i], ' ' );

writeln;

writeln('Вот и сортировка по возрастанию');

for i:=1 to n-1 do

for j:=i+1 to n do

if a[j]<a[i] then

begin

x:=a[i];

a[i]:=a[j];

a[j]:=x;

end;

for i:=1to n do write (a[i], ' ' );

writeln('Теперь сортируем это по убыванию');

for i:=1 to n do a[i]:=random(101)-50;

for i:=1 to n do write(a[i], ' ' );

writeln('Вот так');

for i:=1 to n-1 do

for j:=i+1 to n do

if a[j]>a[i] then

begin

x:=a[i];

a[i]:=a[j];

a[j]:=x;

end;

for i:=1to n do write (a[i], ' ' );

end.

4,6(15 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ