1)Золотые руки, золотое сердце, весеннее настроение
2)Лист – у тетради и у растения
Месяц – в календаре; на небе
Ключ – скрипичный; от двери; горный; гаечный
Горн – кузнечный; духовой инструмент
Конь – животное; шахматная фигура,
Лента – на бескозырке у моряка; бумажная; бант в косе; новостная в газете
Дробь – барабанная; математическая; ружейная
Мушка – насекомое; прицел в винтовке,
Ствол – у дерева; у винтовки,
Конек – морской; украшение на избе; на катке; на сцене
Вал – земляной; девятый; металлическая деталь
Рукав – у реки; у одежды
Тур – баран; в шахматах
Челнок – лодка; в швейной машине
Клетка – птичий домик; строение тела
Баланс – бухгалтерский; в гимнастике
Знак – дорожный; символ
Лук – оружие; растение
Фига – растение; кукиш
Дисциплина – воспитание; школьный предмет
Раздел – снял одежду; глава в книге
Надуть – обмануть; наполнить воздухом
Петрушка – занятная история; растение
Брак – некачественная работа; свадьба
Бродить – закисать (о жидкости); ходить без цели
Глава – самый главный; голова; раздел в книге
Ласка – доброта и нежность; животное
Норка – жилье животного; животное
Образование – усвоение знаний; организация чего-то нового
Охота – когда очень хочется; на животных
3) Дебет, кредит, авизо, проводка, эмбарго
Объяснение:
Метод - це невелика підпрограма, яка виконує, в ідеалі, тільки одну функцію. Методи дозволяють скоротити обсяг коду. Методи разом з полями, є основними членами класу.Раніше, ми вже розглядали методи в уроці Функції в Сі-шарп, але зараз ми розглянемо їх під іншим кутом. В тому уроці ми розглядали статичні методи, а в цьому поговоримо про прості, і про різницю між ними.
Статичний метод - це метод, який не має доступу до полів об'єкта, і для виклику такого методу не потрібно створювати екземпляр (об'єкт) класу, в якому він оголошений.
Простий метод - це метод, який має доступ до даних об'єкта, і його виклик виконується через об'єкт. Прості методи служать для обробки внутрішніх даних об'єкта.
Наведу приклад використання простого методу. Клас Телевізор, у нього є поле switchedOn, яке відображає стан включений / виключений, і два методи - включення і виключення:
class TVSet
{
private bool switchedOn;
public void SwitchOn()
{
switchedOn = true;
}
public void SwitchOff()
{
switchedOn = false;
}
}
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
TVSet myTV = new TVSet();
myTV.SwitchOn(); // включаємо телевізор, switchedOn = true;
myTV.SwitchOff(); // виключаємо телевізор, switchedOn = false;
}
}
Щоб викликати простий метод, перед його ім'ям, вказується ім'я об'єкта. Для виклику статичного методу необхідно вказувати ім'я класу.
Статичні методи, зазвичай, виконують якусь глобальну, загальну функцію, обробляють «зовнішні дані». Наприклад, сортування масиву, обробка рядка, зведення числа в ступінь і інше.
Приклад статичного методу, який обрізає рядок до вказаної довжини, і додає крапки:
class StringHelper
{
public static string TrimIt(string s, int max)
{
if (s == null)
return string.Empty;
if (s.Length <= max)
return s;
return s.Substring(0, max) + "...";
}
}
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
string s ="Дуже довгий рядок, який необхідно обрізати до зазначеної довжини і додати три крапки";
Console.WriteLine(StringHelper.TrimIt(s, 20)); //"Дуже довгий рядок ..."
Console.ReadLine();
}
}
Статичний метод не має доступу до нестатичних полів класу:
class SomeClass
{
private int a;
private static int b;
public static void SomeMethod()
{
a=5; // помилка
b=10; // допустимо
}
}
а)Золотой(материал,характер),прозрачный (цвет,намек),теплая(встреча,или чай)
б)Лист (третрадный,у дерева),конь(шахматная фигура,живутное),знак(дорожный,символ)
в)Опечатка-ляп,руль-баранка,взлом-кряк