using System;
namespace ConsoleApp1
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
int a, b, c;
Console.Write("Введите a: ");
a = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
Console.Write("Введите b: ");
b = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
Console.Write("Введите c: ");
c = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
if ((a + b > 0) || (a + c > 0) || (b + c > 0))
Console.WriteLine("Сумма двух из введенных чисел положительна");
}
}
}
Відповідь:
Щоб намалювати зображення квітки із шестикутників, дай відповіді на такі запитання.
1 - Яку мінімальну кількість шестикутників достатньо намалювати?
2 - Що малюватиме внутрішній цикл?
З - Повторення якого базового елемента складається шестикутник?
4 - Опиши алгоритм малювання шестикутника. Відповівши на ці запитання, ти зрозумієш, як намалювати один шести кутник. Щоб намалювати всю квітку, виконай такі завдання:
5 - Визнач точку, у якій починається (і завершується) малювання першого шестикутника (скажімо, верхнього).
6 - Визнач аналогічну точку на другому, сусідньому справа шестикутнику.
7 - Визнач, які дії потрібно виконати, щоб перейти від малювання першого шестикутника до малювання другого. спробуй запрограмувати малювання квітки із шестикутників і перевір, чи правильними були твої відповіді та чи правильно виконані завдання.
Пояснення:
var i,b,x,q:integer;
c:real;
var a: array [1..3] of integer;
begin
clrscr;
writeln('Введите числа');
for i:=1 to 3 do
read(a[i]);
q:=1;
for i:=1 to 3 do begin
if (a[i] mod 3 = 0) and ( a[i] mod 2 = 1 )then x:=x+1;
if (a[i] mod 3 = 0) and ( a[i] mod 2 = 1 )then b:=b+a[i];
if (a[i] mod 3 = 0) and ( a[i] mod 2 = 1 )then q:=q*a[i];
c:=b/x;
end;
writeln('Среднее арифметическое = ',c);
writeln('Произведение = ',q);
end.