М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
kartavaia03
kartavaia03
14.06.2021 07:37 •  Информатика

Нарисовать блок схему для программы вычисления стоимости печати фотографий .. исходные данные: - формат фотографий 9×12 или 10×15; - стоимость фотографии - 4грн. и 5 грн. соответственно; - количество фотографий. если количество фотографий больше 10, то заказчику предоставляется скидка 5%

👇
Ответ:
салмик
салмик
14.06.2021
Блок-схема заданной задачи

Нарисовать блок схему для программы вычисления стоимости печати фотографий .. исходные данные: - фор
4,7(62 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
вика3875
вика3875
14.06.2021

Довгий час знання, яких набувала людина протягом життя, передавались усно від покоління до покоління, що не забезпечувало безперервного поповнення бази знань людства в цілому. Безперервний процес збереження інформації забезпечила писемність, яка дозволяла накопичувати інформацію.

Спочатку люди викарбовували написи на камінні, потім видавлювали гострими паличками на глиняних дощечках. Писали паличками на папірусі, пензликами на шовку і перами на папері. Гусяче перо змінили ручки з металевим пером, а їх – графітові олівці, авторучки, а згодом друкарські машини.

Проте в роботі з текстами залишалося незмінним головне: щоб внести зміни в текст, його потрібно було щоразу переписувати або передруковувати. І лише застосування комп'ютерів і спеціальних програм принципово змінило технологію роботи з текстом. У чому ж полягають переваги у використанні ПК для обробки текстів?

Для роботи з текстом на ПК використовують: текстові редактори, текстові процесори та видавничі системи. У загальному їх називають системами обробки текстів – програми, які призначені для створення, редагування й друку текстових документів.

Текстовий редактор – це програма, що дозволяє вводити, редагувати, форматувати та зберігати текст.

Текстовий процесор – це програма, що дозволяє вводити, редагувати й форматувати текст, вставляти малюнки й таблиці, перевіряти правопис, складати зміст, виконувати перенос слів та багато інших складних операцій.

Настільна видавнича система (НВС) – це програма, за до якої можна створювати високоякісні оригінал-макети, що містять текст і графічні зображення для тиражування в друкарні.

Наприклад:

•    текстові редактори (Multi-Edit, Блокнот, WordPad, Твір, Лексикон);

•    текстові процесори (Microsoft Word, Word Prefect, OpenOffice, Word-Star);

•    настільні видавничі системи (Adobe PageMaker, Corel Ventura, Publisher, QuarkXPress).

Вивчаючи в 9-му класі роботу з текстовим процесором Word 2003, ви вже навчилися створювати текстові документи, редагувати і форматувати текст, вставляти в документ і форматувати векторні графічні зображення. Однак користувач майже завжди передбачає, що створений ним документ буде надрукований. Тому важливо оформити документ так, щоб він гарно виглядав не тільки на екрані, але й на аркуші паперу.

Объяснение:

4,5(87 оценок)
Ответ:

 import java.util.Scanner;

 

class Main {  

public static void main(String[] args)

{

 Scanner input = new Scanner (System.in);

 

       System.out.println ("Let's play the lottery!");

       System.out.println ("Enter an integer from 0 to 100");

       boolean won = false;

       int x = 0;

       x = input.nextInt ();

       

       if (x > 100)

       

       {

        System.out.println ("You entered a number outside the specified limits!");

        System.out.println ("Enter a new number");

         x = input.nextInt ();

       

        }

       

       

       if (x < 0)

       

       {

        System.out.println ("You entered a number outside the specified limits!");

        System.out.println ("Enter a new number");

        x = input.nextInt ();

       

        }

       

       if (x == 10)

       

       {

        System.out.println ("You are lucky. You won 100$");

        won = true;

        }

       if (x == 50)

       

       {

        System.out.println ("Luck is always with you. You won 10$");

        won = true;

        }

       if (x == 99)

       

       {

        System.out.println ("Good job. You won 50$");

        won = true;

        }

       

       if (x == 1)

       

       {

        System.out.println ("The winning is 20$");

        won = true;

        }

       if (!won)

       {

        System.out.println("You are not lucky. Try next time");

       }

       System.out.println ("End!");

 

}

}

Объяснение:

4,5(40 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ