М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
lerosabi
lerosabi
25.09.2022 08:35 •  Информатика

Выполнить перевод координат в десятичную систему счисления и отметить точку на координатной плоскости, приняв за начало отсчёта точку а(20; 30). правильно сделав перевод и соединив последовательно все точки, получите рисунок № точки двоичная № точки двоичная x y x y 1 100000 101000 11 100110 101101 2 100000 101001 12 100110 101110 3 100001 101001 13 100111 101110 4 100001 101101 14 100111 101000 5 11110 101101 15 100101 101000 6 11110 101111 16 100101 101001 7 100000 101111 17 100110 101001 8 100000 110000 18 100110 101010 9 100001 110000 19 100010 101010 10 100001 101101 20 100010 101000

👇
Ответ:
weazelhubozcy1c
weazelhubozcy1c
25.09.2022
1. х=40, у=10
2. х=20, у=20
3. х=50, у=20
4. х=56, у=30
5. х=60, у=28
6. х=60, у=40
7. х=70, у=40
8. х=70, у=50
9. х=80, у=50
10.х=80, у=40
11х=90, у=40
12. х=90, у=28
13.х=100, у=28
14. х=100, у=20
15. х=110, у=20
16. х=110, у=10
17. х=40, у=10
4,4(41 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Alexa1888
Alexa1888
25.09.2022

uinput = input('трёхзначное натуральное число: ') # 123

numbers = [int(i) for i in uinput] # [1, 2, 3]

highest = max(numbers) # 3

lowest = min(numbers) # 1

numbers.pop(numbers.index(highest)) # [1, 2, 3] = [1, 2]

numbers.pop(numbers.index(lowest)) # [1, 2] = [2]

middle = numbers[0] # 2

# print(highest, lowest, middle) 3 1 2

num1 = str(highest) + str(middle) # '32'

if lowest == 0:

~~~~if middle == 0:

~~~~~~~~num2 = str(highest) + str(lowest)

~~~~else:

~~~~~~~~num2 = str(middle) + str(lowest)

else:

~~~~num2 = str(lowest) + str(middle) # '12'

print(num1 + ' - ' + num2 + ' = ' + str(int(num1) - int(num2))) # 32 - 12 = 20


СОСТАВЬТЕ ПРОГРАММУ В ПИТОНЕ Автомат обрабатывает трёхзначное натуральное число N по следующему алго
4,4(24 оценок)
Ответ:
СашкаО
СашкаО
25.09.2022

Объяснение:

Відповідь:

Помилки та причини їх появи на етапах життєвого циклу

Помилка - це стан програми, при якому генеруються неправильні результати. Причиною помилок є недоліки в операторах програми або в технологічному процесі її розроблення, що призводить до неправильного перетворення вхідної інформації у вихідну. Дефект у програмі виникає внаслідок помилок розробника. Він може міститися у вхідних або проектних специфікаціях, текстах кодів програм, в експлуатаційній документації тощо. Відмова - це неможливість виконувати функції, визначені вимогами й обмеженнями. Вона виникає внаслідок таких причин:

o помилкової специфікації або пропущеної вимоги (специфікація точно не відображає припущення користувача);

o наявність вимоги, яку неможливо виконати на цій апаратурі і ПЗ;

o помилки у проекті програми (приміром, базу даних спроектовано без захисту від несанкціонованого доступу користувача, а захист потрібен);

o помилки в алгоритмі.

Помилки у ПЗ можна класифікувати відповідно до їхнього розподілу за етапами життєвого циклу і джерел їхнього виникнення:

1) ненавмисне відхилення розробників від робочих стандартів або планів реалізації;

2) специфікації функціональних та інтерфейсних вимог без дотримання стандартів розроблення;

3) недосконала організація процесу розроблення.

Помилки можуть виникати під час розроблення програмного забезпечення на різних етапах життєвого циклу. Розглянемо детальніше ці етапи.

1. Етап аналізу вимог. У визначенні вхідної концепції системи та опису вхідних вимог замовника виникають помилки аналітиків, коли вони формулюють специфікації верхнього рівня і будують концептуальну модель ПрО.

Характерні помилки:

o неадекватність опису специфікаціям вимог кінцевих користувачів;

o некоректність специфікації взаємодії програмного забезпечення із середовищем функціонування або з користувачами;

o невідповідність вимог замовника окремим і загальним властивостям програмного забезпечення;

o некоректність опису функціональних характеристик;

o незабезпеченість інструментальними засобами підтримки всіх аспектів реалізації вимог замовника тощо.

2. Етап проектування компонент. Помилки під час проектування компонент можуть виникати при описі алгоритмів, логіки управління, структур даних, інтерфейсів, логіки моделювання потоків даних, форматів введення-виведення тощо. В основі цих помилок лежать дефекти специфікацій аналітиків та помилок проектувальників.

Помилки можуть виникати під час:

o визначення інтерфейсу користувача із середовищем;

o опису функцій (неадекватності формулювань у проекті мети та завдань окремих компонентів, що виявляються при перевірці проекту);

o визначення процесу опрацювання інформації або зв'язків між процесами (наслідок некоректного визначення взаємозв'язків компонентів та процесів);

o визначення даних і їх структур для окремих компонент та програмного забезпечення, що в цілому некоректно задані;

o опису алгоритмів модулів та їхньої логіки, що некоректно визначені в поданому проекті модуля;

o визначення умов виникнення можливих помилок у програмі;

o порушення прийнятих для проекту стандартів та технологій

4,6(19 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
Полный доступ к MOGZ
Живи умнее Безлимитный доступ к MOGZ Оформи подписку
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ