М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Litoli
Litoli
13.05.2021 03:32 •  Информатика

Даны одномерные массивы m и n получить массив k=m^2+n^2

👇
Ответ:
Ωμza
Ωμza
13.05.2021
// PascalABC.NET 3.2, сборка 1439 от 09.05.2017
// Внимание! Если программа не работает, обновите версию!

begin
  var l:=ReadInteger('Количество элементов в каждом массиве =');
  var m:=ArrRandom(l,-30,48); m.Println;
  var n:=ArrRandom(l,-60,35); n.Println;
  var k:=m.Zip(n,(p,q)->p*p+q*q).ToArray; k.Println
end.

Пример
Количество элементов в каждом массиве = 13
6 21 1 -5 40 42 14 21 15 4 -27 -26 -22
2 -59 15 -11 2 -2 -6 -41 -30 3 23 -38 6
40 3922 226 146 1604 1768 232 2122 1125 25 1258 2120 520
4,4(7 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
dariagolubeva
dariagolubeva
13.05.2021

days = ['понедельник', 'вторник', 'среда', 'четверг', 'пятница', 'суббота', 'воскресенье']

choice = input("Введите название дня недели: ").lower()

if choice in days:

   if choice == 'суббота' or choice == 'воскресенье':

       print("Это выходной день")

   else:

       print("Это рабочий день")

else:

   print("Введены неверные данные!")

Либо:

Weekdays = ['понедельник', 'вторник', 'среда', 'четверг', 'пятница']

day_off = ["суббота", "воскресенье"]

choice = input("Введите название дня недели: ").lower()

if choice in Weekdays:

   print("Это рабочий день")

elif choice in day_off:

   print("Это выходной день")

else:

   print("Введены неверные данные!")

4,7(61 оценок)
Ответ:
dashasergeeva10
dashasergeeva10
13.05.2021

Объяснение:

1) Існують чимало програм для редагування фотографій. Найбільш популярними є:

The Gimp Paint.NET Picasa InkscapeAdobe Illustrator Adobe Photoshop Lightroom CorelDRAW

2) Програмними об’єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена.

Усі спрайти мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Сцена як об’єкт середовища Scratch має властивості Тло та розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення. Переглянути та змінити значення властивостей об’єктів можна в розділі Інформація або у вбудованому графічному редакторі.

Створити новий спрайт або вибрати тло для сцени можна кількома : обрати готовий об’єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

У середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати, сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в контекстному меню об’єкта або в Рядку меню програми.

Під час виконання програмного проекту Scratch для спрайтів може бути визначено деякі події, опрацювання якмх приведе до змінення значень властивостей об’єктів. Команди, які можна застосувати для таких цілей, розміщено у групах Подія, Керування, Датчики вкладки Скрипти.

4,4(1 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ