Задачка мне очень понравилась, прилагаю решение на C#, консольное приложение
Объяснение:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace Археологи_строители
{ class Program
{
static void Main(string[] args)
{
//Объявляем и задаем переменные "M" и "N", а так же переменную для результата
int M,N=new int();
int MyResult = 0;
Console.WriteLine("Ведите Текущее количество ступенек и Сколько их должно быть:");
M = int.Parse(Console.ReadLine());
N = int.Parse(Console.ReadLine());
// Создаем массив для хранения данных о ступенях. M-Количество ступенек, Цифра - для колонок длины и высоты
int[,] mass = new int[M,2];
// Запись значений в массив
for (int x = 0; x < M; x++){
for (int y = 0; y < 2; y++){
if (y==0){ //Чисто для юзерфрендли отображения
Console.Write($"Введите значение Длины для ступеньки №{x + 1}= ");} else{
Console.Write($"Введите значение Высоты для ступеньки №{x + 1}= ");}
mass[x, y] = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());}
Console.WriteLine();}
/* Как оказалось, самый простой определить какую же ступеньку надо "поднимать"-
* это вычислить площадь гипотетически "заполняемого" пространства над ступенькой и взять
* наименьшее значение.
*
* Итак, допустим если у нас 5 ступенек, то нам нам необходимо записать 4 значения
* (в рамках лестницы) площади заполняемых ступенек.
*
* Перемножаем Длину ступеньки N на высоту ступеньки N+1, M-1 раз и сохраняем в массив
*/
int M2 = M; //Дублируем изначальное число ступенек для контроля цикла
for (int z = 0; z <M2-N; z++)
{
int[] acreage = new int[M - 1];
for (int x = 0; x < M - 1; x++)
{
for (int y = 0; y < 2; y++)
{
acreage[x] = mass[x, 0] * mass[x + 1, 1];
}
}
/*
* И так у нас есть все значения гипотетически заполняемой ступеньки.
* Ищем минимальное значение площади
*/
int minAcreage = acreage[0];
for (int i = 0; i < M - 1; i++)
{
if (minAcreage > acreage[i])
{
minAcreage = acreage[i];
}
}
MyResult = MyResult+minAcreage; //Плюсуем данное значение в переменную результата
// У нас есть минимальная площадь. Найдем номер данной ступеньки
int IndexAcreage = Array.IndexOf(acreage, minAcreage);
//"Достроим нужную нам ступеньку и запишем обновленные данные во временный массив"
int[,] tempMass = new int[M - 1, 2]; //Он на размер меньше, т.к. и "полных" ступенек у нас стало меньше
for (int x = 0; x < M - 1; x++)
{
for (int y = 0; y < 2; y++)
{
//Ступеньки до IndexAcreage мы просто переписываем во временный массив
if (x < IndexAcreage)
{
tempMass[x, y] = mass[x, y];
}
//2 ступеньки от IndexAcreage мы превращаем в одну (застраивая их блоками)
else if (x == IndexAcreage)
{
tempMass[x, y] = mass[x, y] + mass[x + 1, y];
}
/* и после IndexAcreage мы та же копируем, но со сдвигом вправо, т.к. полноценных
* ступенек стало меньше
*/
else if (x > IndexAcreage)
{
tempMass[x, y] = mass[x + 1, y];
}
}
}
M = M - 1; //Поскольку ступенек теперь меньше, то и их фактическое число необходимо уменьшить
for (int x = 0; x < M + 1; x++)
{
for (int y = 0; y < 2; y++)
{
mass[x, y] = 0;
}
}
//переписываем данные в основной массив и запускаем следющую интерацию цикла
for (int x = 0; x < M; x++)
{
for (int y = 0; y < 2; y++)
{
mass[x, y] = tempMass[x, y];
}
}
}
Console.WriteLine($"Минимально необходимое число блоков: {MyResult}");
Console.ReadKey(true);
}
}
}
Презентація - публічне представлення певної інформації, іншими словами це форма подання інформації.
Комп’ютерні презентації – це електронні документи, які відрізняються комплексним мультимедійним вмістом і особливими можливостями керування відтворенням, набір кольорових слайдів, підготовлених з використанням інформаційних технологій та призначених для розкриття однієї теми.(слайд 4)
Мультимедія - одночасне використання різних форм представлення інформації: тексту, графіки, відео фрагментів, анімації та звуку. Інформаційна технологія, що дозволяє обробляти, зберігати, передавати й відображати текст, звук, відеозображення, графічне зображення й анімацію. (слайд 5)
Сфери використання комп’ютерних презентацій
· Рекламування товарів, послуг;
· Супровід виступів, демонстрація ідей;
· Створення фотоальбомів;
· Наочне подання навчальних матеріалів;
· Контроль знань;
· Керування навчально-пізнавальною діяльністю учнів тощо.
(cлайд 6)
Види ком'ютерних презентацій
Презентації бувають слайдові (основа слайди, які ми перемикаємо самостійно або автоматично) та потокові (неперервний показ послідовності об’єктів із зазначенням часу кожного з них - відеофільм).
Слайдові презентації - це набір карток-слайдів з певної теми, що зберігаються у файлі спеціального формату. Слайдова презентація надає можливість інтерактивної взаємодії користувача з презентацією. До цього виду систем опрацювання презентацій відносяться Microsofr Office Power Point, Open Office.org, Powerbullet Presenter, ProShow Producer, Quick Slide Show, MySlideShow, тощо.
Потокові презентації - це презентації, призначені для неперервного показу слайдів за раніше запрограмований час. Потокова презентація фактично є фільмом. Програмами для опрацювання цього виду презентацій є Adobe Flash, Microsoft Movie Maker, AnFX Visual Design, Virtual Tour Builder, тощо. (cлайд 7)
Об'єкти комп'ютерної презентації
Об’єктами комп’ютерної презентації є :
· слайд
· напис
· малюнок
· таблиця
· діаграма
· відеофільм
· аудіозапис
· гіперпосилання
(слайд 8)
Кожен із цих об’єктів має свої властивості з якими ми зараз з вами познайомимося.
Отже, почнемо зі слайду. Слайд – це окремий кадр презентації, що може містити в собі заголовок, текст, порядковий номер, графіку, діаграми, наявність колонтитулів, фон і т.д. (слайд 9)
Напис має такі властивості, як :
Ø Шрифт
Ø Розмір
Ø Колір
Ø Інтервали
Ø Стиль оформлення
Ø Ефекти анімації
(слайд 10)
Властивості малюнку :
Ø Вид
Ø Розмір
Ø Стиль оформлення
Ø Положення
(слайд 11)
Таблиці
Для впорядкування і наочного подання в документах даних різних типів використовуються таблиці. Дані, подані в таблиці, виглядають компактно і зручні для сприймання. Таблиця складається зі стовпців і рядків, на перетині яких знаходяться клітинки. Стовпці, рядки, клітинки є об'єктами таблиці. У клітинках таблиці можуть розміщуватися текст, числа, рисунки, формули і навіть інші таблиці. Висота рядків і ширина стовпців таблиці може бути різною. Кілька клітинок можуть бути об'єднані в одну, а деякі з клітинок можуть бути розділені на кілька. Орієнтація тексту в клітинці може бути горизонтальною або вертикальною. Для різних об'єктів таблиці можна встановити межі різного типу та різну заливку.
Таблиця як об'єкт текстового документа має такі властивості:
Ø Розмір таблиці – задається шириною таблиці в сантиметрах або у відсотках від ширини сторінки.
Ø Кількість стовпців і рядків у таблиці.
(слайд 12)
Діаграми
Якщо електронна таблиця містить велику кількість числових даних, то проаналізувати їх (порівняти, оцінити їх зміни з протягом часу, встановити співвідношення між ними тощо) достатньо важко. Провести аналіз великої кількості числових даних значно легше, якщо ці дані зобразити графічно.
Для графічного зображення числових даних використовують діаграми.
Діаграма - це графічне зображення, в якому числові дані подаються у вигляді геометричних фігур.
Кожен з типів діаграм має кілька видів. Їх можна переглянути, а також вибрати один з них, відкривши списки відповідних кнопок на вкладці Вставлення у групі Діаграми або відкривши вікно Вставка діаграми вибором кнопки відкриття діалогового вікна цієї ж групи.
З усіх типів діаграм найчастіше використовують гістограми, графіки, кругові, лінійчаті і точкові діаграми. (слайд 13)
Гіперпосилання
Гіперпосилання – це відокремлений фрагмент (в рамках даного розділу ключове слово), при натиску на якому документ пересувається до потрібного місця в документі (зазвичай, для отримання більш детальної інформації). Гіперпосилання можна встановити, як для переходу по відкритому документу, так і для переходу в інші файли та Web-сторінки.
Гіперпосилання має вигляд кольорового підкресленого текстового фрагмента. При наведенні на нього, курсор набуває вигляду руки з піднятим пальцем. Текст гіперпосилання можна форматувати та редагувати, як звичайний текст, зокрема вилучати, вирізати, копіювати, уставляти, а також змінювати шрифт, розмір та накреслення тексту.
Частота 16000 Гц означает, что для записи 1с звука потребуется 16000 отсчетов.
Следовательно, 1с записи займет объём 2×16000 = 32000 байт.
30с записи займут 30×32000 = 960000 байт (ответ 6).
Переведем байты в более крупные единицы.
960000 байт = 960000/1024 = 937.5 Кбайт (ответ 4)
937.5 Кбайт = 937.5/1024 ≈ 0.9155 Мбайт. Такого ответа нет, предположим, что округленно это 1 Мбайт (ответ 2)