Види інтерфейсів
Внутрімашинний інтерфейс являє собою систему зв’язку і засобів з’єднання блоків і вузлів ЕОМ один з одним. На ділі він об’єднує в собі електричні лінії зв’язку (проводу), схему сполучення з складовими комп’ютера, а також протоколи (алгоритми) передачі сигналів. Машинний інтерфейс, у свою чергу, підрозділяється на однозв’язний і багатозв’язна. У першому випадку, зв’язок всіх блоків ПК один з одним здійснюється за до локальних проводів, а в другому – за до загальної або системної шини.
Зовнішній інтерфейс – це система зв’язку комп’ютера з периферійними пристроями або з іншими ЕОМ. Вони також поділяються на кілька типів: інтерфейс периферійних пристроїв і мережевий інтерфейс. Перший підключається за до шин вводу-виводу, а другий – в рамках тимчасової мережі або мережі типу клієнт-сервер.
Інтерфейс «людина-машина». По-іншому його називають користувальницьким. Що таке інтерфейс «людина-комп’ютер»? Це б, за до якого виконується яка-небудь задача, тобто дії, які ви здійснюєте, і те, що виходить в результаті. Такий інтерфейс орієнтований, перш за все, на людину, тобто він відповідає його потребам і враховує слабкості.
Оскільки користувальницький інтерфейс найбільше цікавий людині, то його також класифікують на кілька підвидів: командний, SILK і WIMP.
При командному інтерфейсі взаємодію людини з ПК здійснюється шляхом подання ЕОМ (електронно-обчислювальної машині) певних команд, які вона виконує, для того щоб дати користувачеві необхідний результат. Його основою може бути пакетна технологія чи технологія командного рядка.
Послідовний інтерфейс забезпечує передачу інформації (послідовності бітів) по одній лінії.
Що таке інтерфейс SILK? Це вигляд для користувача інтерфейсу, який найбільше близький до звичайного людського спілкування, тобто до звичайної розмови. Так, комп’ютер аналізує мова людини і знаходить у ній потрібні ключові фрази, на основі яких виконує певні команди, видаючи людині результат також у зрозумілій для нього формі. Такий вид інтерфейсу пов’язаний зі значними фінансовими витратами, тому використовується на даному етапі тільки у військових цілях.
Характерною рисою інтерфейсу WIMP є те, що ведення діалогу користувача з комп’ютером здійснюється за до вікон, курсору, графічних образів та технічних елементів. До нього відносять стандартний інтерфейс ОС сімейства Windows.
1. Списки - особый вид форматирования абзацев.
2. Существует три типа списков: маркированный, нумерованный номер и многоуровневый.
3. Существует несколько оформления некоторого фрагмента текста в виде маркированного или нумерованного списка.
Основной. Перед созданием списка курсор следует разместить в нужном месте документа и выполнить Главная --> Абзац --> Маркеры или Нумерация. В текущем месте документа появится маркер или номер того вида списка, который использовался последним. После этого можно вводить первый элемент списка. После его ввода следует нажать клавишу Enter - следующий номер или маркер появляются в следующей строке документа автоматически. Когда последний элемент списка введен, нужно повторно выбрать кнопку соответствующего списка на Ленте, или дважды нажать Enter, или удалить номер (маркер) клавишей BackSpace.
Автоматическое создание списка. Разместив курсор в нужном месте документа, следует ввести некие специальные условные символы, которые определяют вид желаемого списка, и нажать клавишу Пробел. Сразу же условные символы превратятся в соответствующий маркер или номер, после чего можно вводить первый элемент списка.
Превращение текста в список. Если некоторые абзацы текста, введенного ранее, нужно оформить как список, то следует выделить эти абзацы и выбрать на Ленте кнопку соответствующего типа списка: Маркеры, Нумерация.
3. Для создания многоуровневого списка на Ленте следует выбрать кнопку Многоуровневый список и вариант оформления списка в Библиотеке списков. Дальше нужно вводить элементы списка, изменяя при необходимости их уровни вложения.
4. Колонки - прием форматирования текста, применяемое для лучшей читабельности объемного текста.
5. Для вставки в текстовый документ графического изображения из файла, который сохранен на внешнем носителе, следует выполнить Вставка - Иллюстрации - Рисунок. После этого в диалоговом окне Вставка рисунка выбрать нужный файл. Для вставки в текстовый документ графического изображения из коллекций нужно выполнить Вставка - Иллюстрации - Клип. Эти действия открывают область задач Клип, которая предоставляет возможность осуществлять поиск нужных изображений и просматривать эскизы найденных.
6. Обтекание рисунка текстом - функция, которая используется для компактного размещения материала и связывания между собой рисунка и текста. Можно задать такие виды обтекания: обтекание текстом, вокруг рамки, по контуру, сквозное, сверху и снизу.
ответ в файле, чтобы облегчить читаемость кода