Програма братства була викладена у «Книзі буття українського народу» і «Статуті Слов'янського братства св. Кирила і Мефодія», основним автором яких був Микола Костомаров, та у «Записці», написаній Василем Білозерським. В основу документів лягли ідеї українського національного відродження, бажання загальнослов'янської єдності та народовладдя.
Кирило-Мефодіївське братство ставило своїм головним завданням побудову майбутнього суспільства на засадах християнської моралі, шляхом здійснення ряду реформ; створення демократичної конфедерації слов'янських народів, очолюваної Україною, на принципах рівності і суверенності; знищення царизму і скасування кріпосного права і станів;
З огляду на вищеописані документи, можу заявити, що характеристика Кирило-Мефодіївського товариства як "революційну та прокомуністську організацію" не є цілковито доречною з наступних причин:
1. Про комунізм в документах не було сказано нічого особливого, братство боролося лише за рівні права в не залежності від народу.
2. Хоча кирило-мефодіївсьці й мали певні революційні настрої, вони вбачали зміни лише шляхом реформ, а не за до грубої сили
3. Небезпечною організація була лише для уряду, втім вона діяла виключно в інтересах народу
Період з 900 по 575 рр.. до н.е. Зачатки грецької скульптури були дуже незначні. Найдавнішого беотийской стилю ваз відповідають чудові глиняні жіночі фігурки, знайдені в беотийских гробницях; їх форма, що нагадує собою дзвін, обумовлюється їх одягом, що відстає від тіла. Надмірно довга шия, невелика голова, відсутність рота, різкий профіль і орнаментних візерунок нагадують первісний стиль Європи. На противагу всім цим кам'яним статуям, що озивається дерев'яним стилем, сидячі статуї з Дідімеона, знаменитого храму Аполлона, що мають натуральну величину носять на собі відбиток первісно азіатського кам'яного стилю. За своєю величиною, положенню і написам ці портретні статуї першій чверті VIIст. Видаються найбільш древніми творами ионической монументальної скульптури. 1.2. Період з 575 по 475 рр.. до н.е.
Серед скульпторів цієї епохи ми зустрічаємо Ройко і Феодора Самоський. Перевірте настроювання належала бронзова жіноча фігура, що називалася, напевно, «Ніч» і що стояла в Ефесі, поблизу храму Артеміди. З робіт же Феодора відомі переважно золоті вироби, наприклад перстень, виготовлений для Полікрата тирана Самоський, і срібний посуд для змішування.
Сучасником цих художників був Смілід якому належало дерев'яне зображення Гери в її Самоський храмі.
Найбільш значними з найдавніших грецьких скульпторів з мармуру, за переказами, були уродженці іонічного острова Хіос: Мелас, Міккіад, Архерма, Бупал і Афеніс.
Объяснение:
ответ:
родиной промышленного переворота называют , так как в ней раньше всего сформировались предпосылки для перехода в новую стадию. в государстве рано сложился частный капитал, который позволял развить систему торговли и производства. государство минимально вмешивалось в сферу. была отделена от других государств водной границей, поэтому она не страдала от иноземных вторжений. это не терять уровень развития и товарооборота. в "мастерской мира" раньше всех произошла аграрная революция. все что смог сделать
объяснение: