Копылов Н. А
М.Д. Скобелев
1.
Однозначно сказать полезны или вредны были введенные Петром I новшества нельзя:
- с точки зрения самобытности и уникальности русской культуры изменения действительно были в большей степени вредны, т.к., например, сам русский язык был упрощен, а также пополнен большим кол-вом иностранных слов.
- с точки зрения развития государства и его культуры соответственно изменения можно назвать полезными, т.к. государство становилось более адаптированным для взаимодействия с европейскими (более развитыми) странами.
2.
Говоря о соединении новаций и традиций в культуре, можно привести в пример то, что русский язык хоть и подвергался изменениям, но все же оставался государственным. Уникальный русский архитектурный стиль смешивался с европейским, плодами слияния которых стало множество сооружений.
Однако нельзя не сказать, что многие моменты противоречат факту "слияния" новаций и традиций, например, запрет на ношение бороды, введение обязательного платья, изменение привычного календаря ( был введен Юлианский календарь, что позволило в дальнейшем скрыть более 5000 лет славянской истории).
Відповідь:
Впродовж тисячі років після падіння Риму (500-1500 рр.) християнська Церква була єдиним духовним та релігійним монополістом в межах Європейського континенту. Поступово здобуваючи свій авторитет, Церква, вже як суспільна та політична організація, ідеологічно змінила пріоритети в усіх сферах суспільної діяльності, впроваджуючи власну концепцію морально-етичних норм.
Характерна ознака західноєвропейської середньовічної цивілізації полягає в тому, що релігія є домінуючим чинником розвитку суспільства. Протягом середніх століть відбулася остаточна християнізація Європи. Почався цей процес у районах Середземномор'я. В IV-V століттях у результаті економічних, політичних, культурних розходжень західна римська імперія й східна римська імперія мають свої відмінності.
Але ці відмінності різко загострилися й виявилися в ІХ - Х століттях. В 1054 році остаточно відбувся розкол церков, що одержав назву схизма. Церкви розкололися на католицьку й православну. Відповідно і Європа розкололася по конфесіональній ознаці. Західна, північна, центральна Європа пішла за Римом. Європа стала католицькою. Південно-східна, східна Європа пішла за Константинополем.
В католицькій церкві з самого початку зложилася жорстка централізація влади. Величезний вплив у ній належав римському єпископові. Який одержав починаючи з V століття найменування "папа". Рим вважався містом апостола Петра. Який був хоронителем ключів від раю. Римський папа привласнив собі право бути приймачем апостола Петра. Землі папи ставали вотчиною святого Петра. В VIII столітті утворилася папська держава. У цю державу ввійшла римська область.
Пояснення:
суворов
Объяснение:
я про него не слышала. мне прлсто бабушка о нем сказала