Римська республіка та демократія афінського полісу, хоча й подібні системи управління, але, зрештою, відрізнялися за принципом та практикою.
В Афінах була пряма демократія. Ідея представників була також представлена в Афінах, але вони не очолили жодної партії політиків: вони змагалися за власні умови управління над Афінами. Теоретично будь-який афінянин (найбільш привілейований «громадянин» Афін) міг би балотуватися як політичний діяч. Римська республіка, однак, відрізняється. Ймовірно, під впливом грецької культури, римська республіка мала аспект демократії, в якому всі римські громадяни голосували за обрання сенаторів на владні посади в Сенаті. Однак про громадянство була інша історія. Не всі були громадянами Риму.
Іншим аспектом республіки, який відрізняв її від афінської демократії, було про право бути сенатором. Сенатори були строго з патриціанського класу римського суспільства: аристократи. У Римі багатство та престиж були необхідними для того, щоб брати участь в управлінні.
Тоді було фактичне керівництво сенаторами. В Афінах була одна людина, призначена народом керівником. У Римі було двоє людей, яких називали консулами. Ці консули працювали разом. Це було зроблено, аби в країні не було диктатури.
Загалом Римська республіка була вдосконаленою версією афінської демократії.
Перун — главный бог, покровитель князя и дружины, также громовержец. Сменился Ильёй-пророком. Хорс — олицетворённое солнце Дажьбог — солнечное божество, покровитель Русской земли и русских людей от князя до земледельца Стрибог — божество, связанное, вероятно, с атмосферными функциями (ветром) Симаргл — полубожественный персонаж с неясными функциями, возможно — вестник между небесным и земным мирами Мокошь — женское божество, покровительница прядения и ткачества. Сменилась Пятницей. Другие боги Древней Руси Волос ~ Велес — часто отождествляются, однако по источникам у них разные функции: Волос — «скотий бог» , покровитель скота. Сменился св. Власием Севастийским. Велес — бог-покровитель сказителей и поэзии Род и рожаницы — персонажи, олицетворявшие предначертанное, судьбу новорожденного, «что на роду написано» Сварог — возможно, бог-кузнец Сварожич — олицетворённый огонь
Император пытался проводить новые реформы. В этом ему его сподвижник Николай Николаевич Новосильцев. Новый большой проект носил секретный характер и назывался «Уставной грамотой Российской империи». Однако, подписан императором этот документ так и не был, царь столкнулся с активным противодействием большинства дворян. Против них он не хотел идти, так как хорошо помнил участь отца и знал, чем это может закончиться. Таким образом, испытывая с одной стороны, давление дворян, с другой стороны, страх народных восстаний, Александр 1 отказался от своих реформаторских планов.
Римська республіка та демократія афінського полісу, хоча й подібні системи управління, але, зрештою, відрізнялися за принципом та практикою.
В Афінах була пряма демократія. Ідея представників була також представлена в Афінах, але вони не очолили жодної партії політиків: вони змагалися за власні умови управління над Афінами. Теоретично будь-який афінянин (найбільш привілейований «громадянин» Афін) міг би балотуватися як політичний діяч. Римська республіка, однак, відрізняється. Ймовірно, під впливом грецької культури, римська республіка мала аспект демократії, в якому всі римські громадяни голосували за обрання сенаторів на владні посади в Сенаті. Однак про громадянство була інша історія. Не всі були громадянами Риму.
Іншим аспектом республіки, який відрізняв її від афінської демократії, було про право бути сенатором. Сенатори були строго з патриціанського класу римського суспільства: аристократи. У Римі багатство та престиж були необхідними для того, щоб брати участь в управлінні.
Тоді було фактичне керівництво сенаторами. В Афінах була одна людина, призначена народом керівником. У Римі було двоє людей, яких називали консулами. Ці консули працювали разом. Це було зроблено, аби в країні не було диктатури.
Загалом Римська республіка була вдосконаленою версією афінської демократії.
Подробнее - на -
Объяснение: