М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
mamarika2001
mamarika2001
18.12.2021 05:09 •  История

Cарматские племена являлись связующим звеном культуры центральной азии и
A)Средиземноморья
В)Причерноморья
С)Каспий

👇
Ответ:
svetlana898
svetlana898
18.12.2021

ответ:Среизеноморья

Объяснение:

4,4(64 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Angela11001
Angela11001
18.12.2021

ответ:Реформування католицизму у Західній Європі викликало початок глибинному процесу, який отримав назву "внутрішня християнізація Європи". У XII-XIII ст. вся Європа була охоплена єретичним рухом, який мав не локальний, а загальноєвропейський характер. За своєю сутністю європейські єресі не були однорідними. Умовно їх можна поділити на два типи: бюргерські (тобто міські) і селянсько-плебейські. Вимоги тих і інших нерідко співпадали: всі вони вимагали ліквідації політичних амбіцій папства, урізання земельних багатств церкви і скасування особливого статусу католицького духовенства. Ідеалом середньовічних єретичних вчень і рухів була ранньохристиянська апостольська церква.

Якщо вести мову про ранньохристиянські часи, то в ту добу церква страждала як від зовнішнього ворога - римської влади, так і від внутрішніх усобиць, основою яких були теологічні розбіжності; різні тлумачення священних книг, визнання чи невизнання окремих положень священними тощо. Відображенням такої внутрішньоцерковної боротьби, очевидно, був "Єрусалимський собор", котрий згадується у главі 15 Діянь святих апостолів, а також багато випадків, коли апостол Павло захищав власне апостольське служіння, переконував християн остерігатися самозваних пасторів або проповідей, які йшли всупереч Божому вченню. Аналогічні заклики містяться у посланнях Іоанна, у Одкровенні Іоанна Богослова.

Починаючи з II ст., християнські авторитети, користуючись релігійними першоджерелами, звинувачували деяких богословів як єретиків і пояснювали християнське вчення зрозуміліше, намагаючись уникнути помилок і неоднозначних тлумачень. У зв'язку з цим ортодоксальності почали протиставляти єресь (гр. - "вибір", мається на увазі - помилковий).

Доктрини ранніх єретичних вчень мали під собою деяку релігійну основу і базувалися, в першу чергу, на критичному ставленні до служителів церкви - від Папи Римського до приходського священика. Єресіархи створювали ідеальний образ біблійного пастиря, протиставляючи його пастирю реальному; виступали проти індульгенцій; відкидали присягу на Біблії, окреме для кліру і мирян причастя. Західні єретики називали церкву "Вавилонською блудницею", а Папу - намісником сатани і антихристом. Вони відкидали вчення отців церкви, рішення Вселенських і помісних церковних соборів, Папські булли тощо. Фактично вони заперечували всю церковну організацію католицизму, являючи реальну загрозу для Західної церкви.

Объяснение:

4,4(2 оценок)
Ответ:
beliy112329
beliy112329
18.12.2021

В районе издревле проживали племена охотников, ведущих полукочевой образ жизни. Считается, что они были предками современных угро-финских народов: манси и хантов. До присоединения региона к Московскому царству, что случилось в 16 веке, они не знали государственности, сохраняя вековой традиционный уклад жизни. В настоящее время аборигенного населения в районе не осталось. Сохранились лишь угро-финские топонимы.

Освоение долины Ляли связано с созданием Бабиновской дороги, которая некоторое время считалась главным трактом, связующим Европейскую часть России с Сибирью. Известно, что в 1599 году на тракте возникли поселения Павда, Савино, Лялинская застава (ныне Караульское). В Лялинской заставе находился таможенный пост, а в 1723 году возник Лялинский медеплавильный завод, проработавший около 20 лет. В дальнешем развитие региона было связано с лесозаготовкой.

До начала 20 века регион всё же оставался малонаселённым и слаборазвитым. В 1905 году здесь пролегла Богословская железная дорога, вдоль которой появились пристанционные посёлки: Новая Ляля, Лобва и другие. В тот период этот край входил в Верхнетурский уезд Пермской губернии. В 1928 году сформирован Новолялинский район.

Надеюсь я

4,7(74 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ