Древний Египет возник на берегах реки Нил. Долина реки является богатейшим оазисом. Почвы Нила из плодородного ила развитию земледелия. Времена года, календарь египтян тесно связаны с разливами реки Нил. С этой рекой ассоциируется бог Осирис. Он был убит братом Сетом на берегу Нила, потом воскрес и стал правителем в загробном мире. Убийство и воскрешение Осириса означает плодородие у египтян. В период разлива реки проводят празднества в честь Осириса. Зарывают в землю глиняные фигурки бога с зернышками ячменя. Когда пробиваются зеленые ростки это означает, что вода воскресила землю. С рекой Нил связан также культ Хнума. Это бог в образе барана.
На плодородных землях Нила растут пшеница, ячмень, лен, кунжут, папирус, лотос, финиковые и кокосовые пальмы, виноград, а также строительный материал - древовидные акации.
Задание #2
1- б
2- д
3 - в
4 - с
5 - е
пункт 2
1 - C
2 - D
3 - e
4 - B
5 - а
Задание #3
положительные: Нормализация и развитие промышленности, некоторые демографические скачки за счёт прибытия нового населения, в последствии чего, индустриализация. Проведение индустриализации на малозаселённых территориях зачастую не проводится, в силу как раз таки их малонаселённости.
Отрицательные: культура коренного казахского народа с приходом новых людей так или иначе размывалась, русский как язык стал первым в обиходе, вытеснив казахский, в следствии чего страдала культура проживающего коренного населения с севера страны.
Также проводилась и принудительная русификация, также освоение целины для кого-то было принудительным наказанием, и использовалось как средство для репрессии, которые не всегда были обоснованы.
Вывод: Освоение целины процесс принёсший небывалые изменения, и в плохую, и в хорошую сторону.
Селянство — найнижчий стан у соціальній структурі феодального суспільства, але важливий і необхідний. Селяни перебували поза феодальною ієрархією, вважалися не васалами, а підданими.
Життя в середньовічній Європі було сповнене небезпек, і селянинові доводилося шукати захисту в могутнього сеньйора. В обмін на це сеньйор присвоював право на землю селянина і примушував його відбувати повинності — сплачувати оброк чи відробляти панщину. Панщиною називались усі дармові роботи селян у господарстві сеньйора. Вони обробляли панські поля, будували і лагодили його будинок, комори і мости, чистили ставки, ловили рибу. Оброк — частина продуктів (зерно, худоба, птиця тощо), яку селянин зобов'язаний був сплачувати своєму сеньйору.
Господарство селянина за своїм характером було натуральним, тобто все необхідне для життя вироблялося на місці: від продуктів харчування до ремісничих виробів. Тільки по деякі товари, зокрема по сіль чи залізо, доводилося вирушати до місць, де вони вироблялись, і там обмінювати їх на продукти своєї праці. Гроші у селян були рідкістю. Крім того, селянин був і особисто залежним: сеньйор судив його своїм судом. Але на середньовічному Заході він все ж таки не був безправним і виключеним із системи права. Якщо селянин справно виконував повинності, сеньйор не міг відмовити йому у користуванні земельною ділянкою, на якій працювали його пращури.
Усі ці обмеження свободи протягом тривалого часу не сприймалися селянами як надто обтяжливі. Розміри повинностей та оброку, що не змінювалися століттями, були могутньою регуляційною силою середньовіччя, з якою рахувалися всі. Будь-які відхилення від традицій призводили до прояву невдоволення або до виступів селян.