Відповідь:
Пам"ятка історії та архітектурита монументального живопису XI—XVIII століть Українимісто Київ , Софіївська площа Поєднує візантійський і бароковий архітектурні стилі.Храм має пірамідальний ступінчастий силует: 12 куполів оточують центральний великий купол, а з 3-х сторін прилягають 2 відкриті галереї (одноярусна зовнішня і двоярусна внутрішня), 5 на сході завершені апсидами. Оформлення Софійського собору гармоніювало з архітектурою. Головний вівтар та центральний купол храму прикрашені неповторними мозаїками, ніші на фасадах та стовпи галерей – фресками. Місцем закладення було поле битви на якому роком раніше (1036) військо Русі здолало печенігів .Засновником собору, як вказують літописні джерела, був київський князь Ярослав Мудрий. Місце поховання великих князів київських. На фресках храму зображувалося прортрети сім"ї Ярослава Мудрогок, його дружини Ірини, дочок — майбутніх королев Франції, Норвегії та Угорщини — і синів, які стали відомими політичними діячами.У сходових вежах, що ведуть на княжі хори, зберігся унікальний палацовий цикл світських фресок. Тут представлені сцени візантійського придворного життя, змагання на константинопольському іподромі, музики, акробати, мисливські сюжети.Пояснення:
Всё просто.
Объяснение:
В 17-18 веке и Китай и Япония были сильны.
Император Китая должен был править на основе конфуцианской морали. Прежде всего долг перед Родиной и предками. Полностью отдаться этому служению. Кто не отвечал этому требованию либо свергался или был убить. Яркий пример этому несколько десятков династий и сотни императоров. Если человек соответствовал этим требованиям подчинение ему было беспрекословным. А императоры Японии были буддистами и фактически не правили. Потому что для буддиста жизнь это суета. В стране правили представители военного сословия - сёгуны. А после революции середины 19 века императоры стали Синтаистами, то есть живыми богами.
Вывод: Китай и Япония сильно различаются.
Пехота
Объяснение:
:)))