Своєю внутрішньою політикою Іван Виговський прагнув задовольнити передусім інтереси старшинської верхівки та української покозаченої шляхти. Внутрішня політика І. Виговського ігнорувала інтереси селянства й міщан, рядового козацтва, запорожців: гетьман спробував відновити шляхетське землеволодіння на Лівобережжі, поширив на козацтво практику оренд і збільшення поборів, змістив кошового на Січі.
Щедрі дарунки земельних наділів і привілеїв можновладцям спричинили невдоволення незаможного козацтва й селянства. Загальне незадоволення такими діями влади з березня 1658 р. переросло у масовий рух суспільних низів, що набув виразних рис анархії і громадянської війни. Десятки тисяч селян, міщан, козацької сіроми громили й грабували маєтки шляхти й старшини, вбивали їх власників, орендарів, урядовців, а сам гетьман був “у всіх у ненависті”. Зростанням внутрішнього напруження скористалися полтавський полковник Мартин Пушкар, який сам прагнув гетьманської булави, та запорозький отаман Яків Барабаш.
новообраний гетьман прагнув продовжувати політику Богдана Хмельницького, спрямовану на досягнення цілковитої незалежності Української держави та зміцнення її міжнародного авторитету.
Уже на Генеральну козацьку раду в Корсуні 25 жовтня 1657 р. прибули посли Швеції, Польщі, Австрії, Туреччини, Криму, Трансільванії, Молдавії, Валахії.
Там було остаточно оформлено договір зі Швецією. Він передбачав створення українсько-шведського військово-політичного союзу, який мав забезпечити незалежність і територіальну цілісність України. Рада ухвалила також відновити союзи з Туреччиною і Кримським ханством та укласти перемир'я з Польщею.
Культура Древнего Китая имеет богатое и началом ее становления считается III век до н. э. Для нее характерно богатство духовных ценностей, а также удивительная стойкость. Несмотря на бесконечные войны, мятежи и разрушения, эта цивилизация смогла сохранить свои идеалы и главные ценности.
Поскольку китайская цивилизация существовала в полной изоляции вплоть до середины I тыс. до н. э., ее культура приобрела ряд уникальных черт, которые впоследствии только укрепили свои позиции
Основными же религиями Китая являются буддизм, даосизм, конфуцианство, оба направления христианства: православие и католицизм и ислам. В период, так называемой, культурной революции все религии были под запретом, и Китай проповедовал лишь одну религию – атеизм.
Объяснение:
Культура Древнего Китая имеет богатое и началом ее становления считается III век до н. э. Для нее характерно богатство духовных ценностей, а также удивительная стойкость. Несмотря на бесконечные войны, мятежи и разрушения, эта цивилизация смогла сохранить свои идеалы и главные ценности.
Поскольку китайская цивилизация существовала в полной изоляции вплоть до середины I тыс. до н. э., ее культура приобрела ряд уникальных черт, которые впоследствии только укрепили свои позиции
Основными же религиями Китая являются буддизм, даосизм, конфуцианство, оба направления христианства: православие и католицизм и ислам. В период, так называемой, культурной революции все религии были под запретом, и Китай проповедовал лишь одну религию – атеизм.