Солон (Σόλων, між 640 і 635-близько 559 до н. е.) - афінський політичний діяч і соціальний реформатор, поет, один з «семи мудреців» Стародавньої Греції.
Будучи обраним в 594-593 рр. до н. е. архонтом і айсимнетом, Солон провів ряд реформ.
Перш за все Солон скасував жорстокі закони Дракона, за винятком тих, які стосувалися вбивств.
Найважливіша з реформ полягала в тому, що Солон ліквідував боргове рабство і наказав зняти всі боргові стовпи, які встановлювалися раніше на землі боржника. Селян, проданих за борги в рабство за кордон, він велів розшукати і викупити за державний рахунок.
Солон справив перетворення державного ладу. До реформ вся влада в Афінах належала евпатридам, народ не брав участі в управлінні державою. Солон залучив до управління державою не тільки евпатридів, а й багатих людей простого походження. Він розділив усіх громадян на 4 розряди залежно від їх майнового стану. Цей поділ впливав на службу у війську і на можливість займати державні посади: громадяни перших трьох розрядів могли займати вищі посади, найбідніші ж громадяни мали право брати участь тільки в народних зборах і в судах.
Вищою законодавчою владою в Афінах стало народні збори. Для попереднього обговорення законів була створена особлива Рада чотирьохсот. Народ же стверджував або відкидав запропоновані йому проекти законів. Від народних зборів залежало також обрання вищих посадових осіб. Охорона законів за їх виконанням доручалися ареопагу.
Суд при солоні став складатися з усіх громадян. Будь-який громадянин міг сам або через посередника переслідувати кривдника по суду.
Солон здійснив уніфікацію мір і ваг, провів реформу афінського календаря.
Закони Солона повинні були діяти протягом ста років. Вони були написані на спеціальних дошках, виставлених для загального огляду на міській площі.
Реформи Солона заклали основи афінської рабовласницької демократії.
Культура эпохи ВозрожденияВведение Эпоха Возрождения – один из самых ярких периодов в истории развития европейской культуры. Возрождение — целая культурная эпоха в процессе перехода от средних веков к новому времени, в течение которой совершался культурный переворот (перелом, сдвиг). Коренные изменения связаны с изживанием антично- христианского мифологического мировидения. Несмотря на происхождение термина "Ренессанс", строго говоря, возрождения древности не было и быть не могло. Человек не может вернуться к своему Ренессанс, используя уроки античности, вводил новшества. Он возвращал к жизни не все античные жанры, а только те, которые были созвучны устремлениям его времени и культуры. Ренессанс соединил новое прочтение античности с новым прочтением христианства. Возрождение сблизило эти два основополагающих начала европейской культуры. Основная цель исследования автора показать коренные изменения, произошедшие в мировоззрении людей, метод исследования – исторический.
Turi-uzbekistana*#ru / tour / comb / tur-central-asia
panasia*#r u
*# убрать
Ограниченные сведения по географии Азии были известны народам Древней Месопотамии. Походы Александра Македонского (4 ст. до н. э.), торговля Египта с Индией, существование торгового пути («Шелковый путь») из Китая в Ближнюю Азию оказывали содействие постепенному накоплению информации об Азии. Однако более глубокие знания об этой части суши были получены позднее. В VII ст. буддийский монах Сюань-Цзан, который странствовал по Центральной и Средней Азии, Индии, изложил сведения по географии, этнографии и истории увиденных стран в одном из своих главных произведений «Записки о странах Запада», завершенном в 648 г. Арабский путешественник и географ Ибн Хордадбех (IX-X ст.) описал провинции Ближней Азии. Бируни создал работу о Индии, дал географическое и историческое описание мусульманских стран, Индии, Китая, Палестины, Цейлона.
Солон (Σόλων, між 640 і 635-близько 559 до н. е.) - афінський політичний діяч і соціальний реформатор, поет, один з «семи мудреців» Стародавньої Греції.
Будучи обраним в 594-593 рр. до н. е. архонтом і айсимнетом, Солон провів ряд реформ.
Перш за все Солон скасував жорстокі закони Дракона, за винятком тих, які стосувалися вбивств.
Найважливіша з реформ полягала в тому, що Солон ліквідував боргове рабство і наказав зняти всі боргові стовпи, які встановлювалися раніше на землі боржника. Селян, проданих за борги в рабство за кордон, він велів розшукати і викупити за державний рахунок.
Солон справив перетворення державного ладу. До реформ вся влада в Афінах належала евпатридам, народ не брав участі в управлінні державою. Солон залучив до управління державою не тільки евпатридів, а й багатих людей простого походження. Він розділив усіх громадян на 4 розряди залежно від їх майнового стану. Цей поділ впливав на службу у війську і на можливість займати державні посади: громадяни перших трьох розрядів могли займати вищі посади, найбідніші ж громадяни мали право брати участь тільки в народних зборах і в судах.
Вищою законодавчою владою в Афінах стало народні збори. Для попереднього обговорення законів була створена особлива Рада чотирьохсот. Народ же стверджував або відкидав запропоновані йому проекти законів. Від народних зборів залежало також обрання вищих посадових осіб. Охорона законів за їх виконанням доручалися ареопагу.
Суд при солоні став складатися з усіх громадян. Будь-який громадянин міг сам або через посередника переслідувати кривдника по суду.
Солон здійснив уніфікацію мір і ваг, провів реформу афінського календаря.
Закони Солона повинні були діяти протягом ста років. Вони були написані на спеціальних дошках, виставлених для загального огляду на міській площі.
Реформи Солона заклали основи афінської рабовласницької демократії.