ответ: (первый во Существовало три типа британских колоний:
• Северные (Новая Англия – промышленно развитая, с развитыми мануфактурами, ремесленной промышленностью, судоходством и морской торговлей)
• Среднеатлантические (территории с развитым сельским хозяйством, где в основном, выращивали пшеницу, также развивалось ремесло)
(2-ой)
• Южные (рабовладельческие колонии, где рабы работали на хлопковых, табачных, рисовых плантациях)
Жителей Великобритании и многих других жителей Европы заставляло ехать в опасное путешествие надежда о лучшем мире без абсолютизма, феодализма. Кроме того, в том же Титанике все были уверенны, как в чуде инженерного искусства. Америка была новым свободным миром, где они могли иметь права, надеяться на лучшую жизнь, более лучшую, чем в Европе.
Надеюсь я чем то
Відповідь:
Українізація 1920-1930-х — політика РКП(б)—ВКП(б), спрямована на нейтралізацію національно-визвольних прагнень українського народу та зміцнення більшовицької влади в УСРР. Передбачала використання національних кадрів у радянських, партійних і громадських установах і організаціях, розширення ідеологічного впливу комуністичної партії на українське суспільство засобами використання української мови та сприяння «пролетарським елементам» у національній культурі.[1]
Була складовою «коренізації», проголошеної XII з'їздом РКП(б) 1923 р. офіційним політичним курсом після утворення унітарного СРСР і фактичної ліквідації міжнародної правосуб'єктності національних республік[1][2][3]
Радянська «українізація» істотно відрізнялася як від попередньої українізаційної політики та практики Української Центральної Ради, Української Держави і Директорії[4], так і від українізаційних заходів, до яких вдавалися національно-демократичні сили періоду існування царської Росії[1].
За доби царату боротьба за українську національну справу велася переважно в культурній сфері: за школу з українською мовою навчання, україномовний друк тощо. Українські національні уряди вживали термін «українізація» для позначення процесів «дерусифікації», повернення народу до рідної мови та культури, власних історичних традицій і, головне, до власної державності[1].
Радянська політика «українізації» була для більшовицького керівництва одним із засобів зміцнення влади, а не метою діяльності. Вона не передбачала розвиток української культури на засадах загальнолюдських цінностей, створення суверенної української держави. Імперська за змістом держава не була рушійною силою в українському національному піднесенні 1920-х років[1].
Особливо активними у запровадженні «українізації» були Микола Скрипник[5], уродженець Донбасу, і Олександр Шумський[6], уродженець Полісся.
Пояснення: