ответ: 1)Иван III начал вводить в России единое, централизованное государство, и опорой для него в этом были служилые люди: их поддержка выделяла великого князя из числа прочих родовитых князей и бояр. С служилых людей Иван III начал внедрять в государстве бюрократию, создавая первые прототипы министерств - "дворы" и "избы", на основе которых в будущем, при Иване IV, сформируется приказная система. Государственные служащие назывались дьяками и подьячими. Дабы установить новый порядок на всей территории страны, Иван III ввел новый кодекс законов - Судебник.
2) Когда русская православная церковь стала автокефальной? Что это означало?
В 1448 году Собор русских епископов без участия Константинополя
избрал митрополитом русского человека Иону.С этого момента церковь фактически стала независимой.
1589 год формальное установление автокефалии,введение патриаршества.
Это означало,что Русская православная церковь стала самостоятельной
и независимой от Константинопольского
Объяснение:
Всередині ідеї академізму лежить дотримання суворих форм, поєднання течій класицизму й романтизму. У своїй «пізній» формі, яка домінувала наприкінці XIX сторіччя, український академізм запозичив багато з передвижницького руху. Передвижники — це художнє товариство, члени якого зображали «селянські» мотиви та сцени побутового життя не в грубому реалізмі, а в академічному стилі.
Розвиток малярства у середині та другій половині 19 століття пов’язаний з відкриттям ряду спеціальних навчальних закладів (малювальні школи в Одесі, Харкові, Києві). Центральне місце в післяшевченківському живописі займають сцени з української природи, історичні події та інші. Великого значення для розвитку образотворчого мистецтва набув рух “передвижників” – пересувних художніх виставок (1870). До передвижників належали Микола Ге (картини філософсько – релігійної тематики), Олександр Литовченко (драматичні сюжети з московської історії), Ілля Рєпін (картини з козацької тематики – “Запорожці пишуть листа турецькому султану”), Микола Бондаревський та інші.
У 80 – 90 – ті роки провідне місце в образотворчому мистецтві займає українська школа пейзажного живопису – В. Орловський (“Сінокіс”), С.Святославський, І.Похитонов, П.Левченко (“Село взимку”), С. Васильківський (“Козача левада”). Був відомим художник І.Труш – він написав серію портретів видатних діячів української культури: портрети І.Франка, Л.Українки, В.Стефаника, М.Лисенка.
Український монументальний живопис був представлений роботами Й.Бокшай (розписи інтер’єра палацу митрополита у Чернівцях), М.Врубеля (реставрація фресок у Кирилівській церкві), С.Васильківського та В.Кричевського (розпис будинку Земства у Полтаві), М.Лимоненка (розпис Володимирського собору Києва) тощо.
Тллтр7пгпгаа6игпа6гаа66а