М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
SulikMur
SulikMur
19.07.2022 11:37 •  История

Складіть розповідь про Г. Сковороду та його внесок у розвиток української філософської думки НЕ КОПІЮВАТИ ВІДПОВІДЬ З ТАКИХ САМИХ ПИТАНЬ

👇
Ответ:
Dildabekova61
Dildabekova61
19.07.2022

Відповідь:

Григорій Сковорода (1722-1794) - видатний український філософ, письменник, поет і педагог. Він вніс значний внесок у розвиток української філософської думки, залишивши незабутній слід у культурній спадщині України.

Життєвий шлях Григорія Сковороди був неординарним. Він провів багато років свого життя випробуваннями і стрибками між різними соціальними станами, від пастушка до університетського професора. Цей досвід надав йому унікальної перспективи та відкритості у розумінні світу і людського життя.

Філософська думка Григорія Сковороди була глибоко проникнута гуманістичними та етичними цінностями. Він розглядав людину як невід'ємну частину всесвіту та приділяв особливу увагу розвитку її духовних якостей. Сковорода вірив у потенціал людини для самовдосконалення і досягнення гармонії з природою.

Одним з ключових понять у філософії Сковороди була "філософія серця". Він вважав, що істинне знання може бути досягнуте лише через внутрішню рефлексію та розвиток моральних якостей. Він закликав до самопізнання, самовиховання та саморозвитку як основного шляху до досягнення щастя та мудрості.

У своїх творах, зокрема в "Розмові двох соколів", "Поученнях" та "Тропарях", Сковорода висловлював свої думки про природу людини, роль суспільства, питання моралі, релігії та філософії. Він поєднував філософські роздуми з поетичними образами, що робило його твори особливими та запам'ятовуваними.

Григорій Сковорода вплинув на багатьох нащадків і наступні покоління українських філософів та письменників. Його ідеї про значення духовності, моралі та саморозвитку стали важливим елементом української інтелектуальної культури.

Завдяки своїй філософській спадщині, Григорій Сковорода визнаний як один з найвидатніших мислителів України. Його внесок у розвиток української філософії полягає не лише у самому змісті його праць, але й у поширенні принципів гуманізму, мудрості та моральності серед народу.

4,5(4 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

75 років тому, 29-30 вересня 1941 року, в окупованому нацистами Києві було проведено перший масовий розстріл військовими беззбройного цивільного населення.

Загалом із 29 вересня по 11 жовтня 1941 року есесівці вбили майже все єврейське населення міста – понад 50 тисяч чоловіків, жінок, дітей. Тільки в перші два дні розстрілів було вбито майже 34 тисяч людей. 1, 2, 8 і 11 жовтня розстріляли тих, хто не з’явився за наказом – ще близько 17 тисяч осіб.

Передумовою до проведення акції була відверта брехня про участь євреїв у мінуванні та вибухах на Хрещатику, внаслідок яких загинуло чимало солдатів і офіцерів вермахту. Місцем масових розстрілів було обрано Бабин Яр – балку на північному заході Києва довжиною у два з половиною кілометри, яка місцями сягала 50-метрової глибини. Наприкінці вулиці влаштували ворота, за які людей пропускали групами по 30-40 чоловік. Попередньо їх примушували роздягатися, відбирали особисті речі, потім поліцаї дубинками гнали жертв до проходів у насипах на краю яру. На протилежному боці сиділи кулеметники. Тіла розстріляних скочувалися по укосу на дно. Після того, як рів заповнювався 2-3 шарами трупів, зверху їх присипали землею.

Загалом за роки Другої світової війни у Бабиному Яру полягло понад 100 тисяч осіб – євреїв, ромів, караїмів, радянських військовополонених, комуністів-підпільників, учасників українського націоналістичного руху опору, пацієнтів психіатричної клініки та представників інших національних чи соціальних груп, яких окупанти вважали "зайвими".

Розстріли в Бабиному Яру тривали аж до визволення Києва від окупантів. За радянських часів про страшну подію воліли мовчати. Одними з перших табуйовану тему порушили письменники Віктор Некрасов, Анатолій Кузнецов, а також дисидент Іван Дзюба, який саме цього дня 1966 року виступив з промовою перед учасниками скорботної церемонії, назвавши Бабин Яр "спільною трагедією єврейського і українського народів".

Бабин Яр поряд із Освенцімом став жахливим символом Голокосту на території Східної Європи й прикладом того, до чого призводять людиноненависницькі теорії.

Трагедія Бабиного Яру відзначається в Україні на державному рівні й є свідченням того, що в колективній пам’яті народу подібні скорботні події не мають жодних часових проміжків і будь-яких термінів – вони завжди живі, так само, як є живим біль втрати за кожним, хто пройшов дорогою смерті й поліг у братській могилі Бабиного Яру.

4,4(45 оценок)
Ответ:
cvthidok
cvthidok
19.07.2022

Відповідь:

Столипінська реформа (Столипінська аграрна реформа) — низка законодавчих актів, написаних задля перерозподілу селянської земельної площі в Російській імперії та задля підвищення продуктивності сільського господарства.

Назва походить від одного з її ініціаторів і головного реалізатора — голови Ради Міністрів Петра Столипіна. Столипінська реформа безпосередньо пов'язана з революційними подіями 1905 року та невдачами імперського уряду задовільно розв'язати аграрне питання (див. ЕУ І, стор. 1 042). Основними законодавчими актами реформи були: указ від 9 (22) листопада 1906 року «Про доповнення деяких постанов діючих законів, які стосуються селянського землеволодіння і землекористування» і ухвалений на його підставі Державною Думою закон від 14 (27) червня 1910 року.

За цими законами скасувалися обов'язкові форми земельної общини і кожному селянинові надавалося право вийти з неї й виділити свою землю у повну власність. Він мав також право вимагати виділення землі в одному масиві — «відрубі», до якого міг приєднати свою садибну землю і перенести сюди будівлі, утворюючи т. ч. «хутір». Селяни користувалися до Селянського поземельного банку, який кредитував купівлю землі і допомагав створити хутірні і відрубні (польовий наділ без садиби) господарства.

Останнім актом Столипінської реформи був закон 29. 5. (11. 6.) 1911 про землеустрій, який встановлював порядок праці землевпорядних комісій (губернських, повітових і волосних, створених ще указом від 4(17) березня 1906 . Протягом 1920—1921 в Казахстані (26 % всіх общинників) з 16,9 млн десятин землі (15 % всього общинного землеволодіння).

В Україні процес виходу з громад пішов ще далі, при чому він був нерівномірний, бо общини майже не було на Правобережжі й Полтавщині, натомість вона переважала у степу й на Харківщині. Але й тут общинне землекористування було переважно лише формальним, бо поодинокі господарства користувалися землею на правах подвірного землеволодіння, тобто власником землі вважався весь двір; її, права, не можна було продати, але можна було ділити між спадкоємцями двору.

Пояснення:

4,6(82 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ